وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » بهترین و بدترین مناطق استرالیا برای زندگی: وارنامبول بهترین و پاراماتا از بدترین‌ها

تاریخ انتشار : 1398/07/06 - 13:11

بهترین و بدترین مناطق استرالیا برای زندگی: وارنامبول بهترین و پاراماتا از بدترین‌ها

صدای استرالیا - شهر تفریحی وارنامبول در ایالت ویکتوریا توانسته به عنوان بهترین مکان برای زندگی در استرالیا شناخته شود و منطقه پاراماتای سیدنی در میان بدترین‌ها قرار گرفته است.


صدای استرالیا – شهر تفریحی وارنامبول در ایالت ویکتوریا توانسته به عنوان بهترین مکان برای زندگی در استرالیا شناخته شود و منطقه پاراماتا در سیدنی در میان بدترین‌ها قرار گرفته است.

موسسه ایپسوس با در نظر گرفتن ۱۷ مولفه از جمله احساس امنیت، دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت، دسترسی به مسکن با قیمت مناسب، دسترسی به خدمات آموزشی مناسب، دسترسی به طبیعت، نبود ترافیک، حمل و نقل عمومی، فرصت‌های شلغی و احساسات موجود در محل زندگی اقدام به رتبه‌بندی بهترین و بدترین شهرها و مناطق شهری استرالیا برای زندگی کرده و در این میان وارنامبول با کسب ۶۸٫۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز به عنوان بهترین مکان زندگی شناخته شده است.

بخش‌های مرکزی پرت نیز با کسب امتیاز ۶۸٫۶ در مکان دوم قرار گرفته است و رتبه سوم در فهرست بهترین مکان برای زندگی در استرالیا متعلق به آدلاید هیلزاست که امتیاز ۶۷ را کسب کرده است.

در رقابت میان سیدنی و ملبورن در خصوص بهترین مکان ها برای زندگی، محله‌های شرقی سیدنی با کسب امتیاز ۶۵٫۸ در رتبه چهارم قرار گرفت و بخش‌های مرکزی جنوب ملبورن با کسب امتیاز ۶۵ در رتبه بعدی قرار گرفته‌اند.

همچنین در این رتبه‌بندی تاسمانیا با کسب امتیاز ۶۳٫۲ در مکان ششم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: سیدنی و ملبورن در میان ۱۰ شهر امن جهان

از سوی دیگر مناطق جنوب غرب سیدنی با امتیاز ۴۹٫۱ و منطقه بلک‌تاون در ایالت نیوساوت ولز با امتیاز ۵۱٫۹ به عنوان بدترین مناطق در استرالیا برای زندگی انتخاب شده‌اند و پس از آن منطقه لوگان بیودزرت در بریزبین با امتیاز ۵۳٫۱ قرار دارد.

مناطق غرب ملبورن، منطقه پاراماتا در سیدنی و داورین در قلمرو شمالی از دیگر شهرها و مناطقی هستند که به عنوان بدترین‌ها در استرالیا انتخاب شده‌اند.

منبع: شبکه ۷ استرالیا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه