وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اجتماعی » بسته حمایتی ۴۴۰ میلیون دلاری نیو ساوت ولز برای حمایت از مستاجران و صاحبخانه‌ها

تاریخ انتشار : 1399/01/25 - 12:09

بسته حمایتی ۴۴۰ میلیون دلاری نیو ساوت ولز برای حمایت از مستاجران و صاحبخانه‌ها

صدای استرالیا – دولت ایالت نیو ساوت ولز از بسته حمایتی جدیدی رونمایی کرد که هدف از آن حمایت از مستاجران املاک تجاری و مسکونی اعلام شده از شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده‌اند.


صدای استرالیا – دولت ایالت نیو ساوت ولز از بسته حمایتی جدیدی رونمایی کرد که هدف از آن حمایت از مستاجران املاک تجاری و مسکونی اعلام شده که از شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده‌اند.

این بسته حمایتی شش ماهه دولت ایالت نیو ساوت ولز شامل تخفیف‌ در اجاره در قالب حذف مالیات زمین و همچنین تخفیف‌های دیگر خواهد بود.

در بسته حمایتی دولت همچنین توقف اخراج مستاجرین املاک مسکونی به دلیل عدم توانایی پرداخت اجاره متاثر از شیوع ویروس کرونا نیز گنجانده شده است.

بر این اساس، مستاجران و صاحبخانه‌ها در صورتیکه مستاجر دستکم ۲۵ درصد از درآمد خود را بر اثر شیوع ویروس کرونا از دست داده باشد، باید در خصوص پرداخت اجاره با یکدیگر گفت‌وگو و توافق کنند.

کوین اندرسون، وزیر تنظیم قانون‌گذاری بهتر ایالت نیو ساوت ولز در این خصوص گفت: ما می‌دانیم که در شرایط کنونی بسیاری از مردم نگران بازپرداخت تعهدات مالی خود هستند و به همین دلیل است که ما باید شاهد ثبات در شرایط مستاجران و صاحبخانه‌ها باشیم.

طبق بسته جدید، صاحبخانه‌های املاک مسکونی درصورتیکه با مستاجران خود همکاری کرده و برای آنها تخفیف‌هایی در نظر بگیرند دولت نیز آنها را از پرداخت مالیات زمین معاف کرده و یا تخفیف‌هایی تا ۲۵ درصد برای آنها در نظر خواهد گرفت.

در بخش املاک تجاری نیز، کسب و کارهایی که گردش مالی کمتر از ۵۰ میلیون دلار دارند و درآمد آنها دستکم ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است می‌توانند از بسته حمایتی دولت برخوردار شوند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه