وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اجتماعی » بزرگتر شدن ورزشگاه بازی‌ ماتیلداها؛ بازی‌های انتخابی فوتبال زنان المپیک را چطور تماشا کنیم

تاریخ انتشار : 1402/06/30 - 2:43

بزرگتر شدن ورزشگاه بازی‌ ماتیلداها؛ بازی‌های انتخابی فوتبال زنان المپیک را چطور تماشا کنیم

صدای استرالیا- با تقاضای فزاینده هواداران برای تشویق ماتیلداها، مقامات فوتبال استرالیا و دولت استرالیای غربی اعلام کردند که مسابقات روز دوم دور مقدماتی فوتبال المپیک 2024 زنان در روز یکشنبه 29 اکتبر به ورزشگاه اپتوس شهر پرت منتقل می‌شود.


صدای استرالیا- با تقاضای فزاینده هواداران برای تشویق ماتیلداها، مقامات فوتبال استرالیا و دولت استرالیای غربی اعلام کردند که مسابقات روز دوم دور مقدماتی فوتبال المپیک ۲۰۲۴ زنان در روز یکشنبه ۲۹ اکتبر به ورزشگاه اپتوس شهر پرت منتقل می‌شود.

تیم فوتبال زنان استرالیا در گروه A این مسابقات با تیم‌های فیلیپین، ایران و چین تایپه هم‌گروه است و ماتیلداها در روز دوم در ساعت ۳ عصر به وقت غرب استرالیا  (۶ عصر به وقت ساعت تابستانی شرق استرالیا) با فیلیپین بازی می‌کنند. بازی‌ روز نخست تیم استرالیا با تیم ایران و بازی سوم با تیم فوتبال زنان چین تایپه است.

تغییر مسابقات روز یکشبنه ۲۹ اکتبر از استادیوم HBF Park به وزرشگاه ۶۰ هزار نفری اپتوس به دلیل اتمام بلیت‌های تخصیص یافته برای بازی‌های گروه A صورت گرفته است.

به این ترتیب، به تمامی دارندگان بلیت برای مسابقات روز دوم و کسانی که بلیت سه روزه خریداری کرده‌اند، ایمیلی مبنی بر این تغییر ارسال شده و پیش از ۲۴ سپتامبر نیز اطلاعات و دستورالعمل‌های مربوط برای انتخاب صندلی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

زمان انتخاب صندلی از ساعت ۱۰ صبح (به وقت غرب استرالیا) در روز سه‌شنبه ۲۶ سپتامبر آغاز می‌شود و تا ساعت ۵ بعداز ظهر دوشنبه ۹  اکتبر از طریق وب سایت تیکت‌مستر (ticketmaster.com.au) ادامه خواهد داشت.

بلیت‌های باقی مانده نیز در ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۶ سپتامبر برای پیش‌فروش و در روز پنج‌شنبه ۲۸ سپتامبر برای فروش عمومی عرضه می‌شود.

طرفداران می‌توانند با ایجاد یک حساب فوتبال و فعال کردن «بلیت اولویت‌دار» برای دسترسی به بلیط اولویت‌دار ثبت‌نام کنند تا مطمئن شوند که پیش فروش را از دست نمی‌دهند.

تمام مسابقات انتخابی المپیک ماتیلداها به صورت زنده و رایگان از شبکه ۱۰ پخش می‌شود. همچنین تمامی مسابقات انتخابی المپیک زنان در آسیا در کانال Paramount+ در دسترس است.

برنامه اعلام شده مسابقات انتخابی المپیک زنان در منطقه آسیا به این شرح است:

روز اول

استرالیا در برابر ایران

تاریخ: پنج‌شنبه ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳

شروع مسابقه: ساعت ۷ عصر به وقت غرب استرالیا (۱۰ عصر به وقت ساعت تابستانی شرق)

محل برگزاری: HBF Park، پرت

 

روز دوم

فیلیپین در برابر استرالیا

تاریخ: یکشنبه ۲۹ اکتبر ۲۰۲۳

شروع مسابقه: ۳ عصر به وقت غرب استرالیا (۶ عصر به وقت ساعت تابستانی شرق)

محل برگزاری: استادیوم اپتوس، پرت

 

روز سوم

استرالیا در برابر چین تایپه

تاریخ: چهارشنبه اول نوامبر ۲۰۲۳

زمان شروع: ۷ عصر به وقت غرب استرالیا (۱۰ شب به وقت ساعت تابستانی شرق)

محل برگزاری: استادیوم HBF Park، پرت


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه