وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » بزرگترین حراج لوازم آشپزخانه فروشگاه الدی استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/05/22 - 13:14

بزرگترین حراج لوازم آشپزخانه فروشگاه الدی استرالیا

صدای استرالیا- فروشگاه الدی استرالیا به عنوان بخشی از برنامه «خریدهای ویژه»، روز چهارشنبه 14 آگوست بزرگترین حراج لوازم آشپرخانه خود را برگزار می‎کند.

بزرگترین حراج لوازم آشپزخانه الدی

صدای استرالیا- فروشگاه الدی استرالیا به عنوان بخشی از برنامه «خریدهای ویژه»، روز چهارشنبه ۱۴ آگوست بزرگترین حراج لوازم آشپرخانه خود را برگزار می‎کند.

از جمله موارد قابل توجه در این حراجی می‌‌توان به فروش مجموعه ماهی ‎تابه‌های فولاد ضدزنگ با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار، کاسه‌های آشپزی به قیمت ۱۲٫۹۹ و ظروف نگهداری مواد غذایی به قیمت ۱۹٫۹۹ اشاره کرد.

همچنین افرادی که به دنبال کتاب آشپری برای پخت غذاهای سالم‎تر هستند می‌توانند این کتاب را با قیمت ۴٫۹۹ به همراه مجموعه‌ای از وسایل استیل آشپزخانه به قیمت ۲٫۹۹ خریداری کنند.

اگر شما مجموعه‎ای قدیمی و ناهماهنگ از وسایل آشپزی دارید و قصد نو کردن آنها را دارید خرید از حراجی الدی یک گزینه مناسب است. خریدارن همچنین خوشحال خواهند شد که بدانند ماهی‎ تابه‌های سرخ کن به قیمت ۱۹٫۹۹ در این حراجی به فروش می‌رسند.

مجموعه‌های قابلمه نیز با تخفیف همراه خواهند بود و یک مجموعه قابلمه ۳ عددی استیل با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بر همین اساس مجموعه ماهی‎ تابه‌های سرخ کن نیز با تخفیف همراه خواهند بود و یک ست ۲ تایی ماهی‎تابه با اندازه‎های ۲۰ و ۲۶ سانتیمتر به قیمت ۴۹٫۹۹ به فروش می‌رسند.

این حراجی شامل موارد دیگری نیز می‌شود برای مثال یک مجموعه ۵ تایی قابلمه با اندازه‎های ۱۶ تا ۳۲ سانتیمتری با قیمت باور نکردنی ۱۹٫۹۹ بفروش می‌رسد.

از دیگر موارد موجود در این حراجی می‌توان به ظروف شیشه‌ای مخصوص کباب کردن، که می‌توان آنها در ماشین های ظرفشویی گذاشت و حتی قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد اشاره کرد که به قیمت ۱۶٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

سینی‎های نچسب پخت پیتزا و چیپس با سوراخ‎های هوادهی نیز شامل تخفیف شده و با قیمت ۲٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

حراج الدی شامل سایر ملزومات آشپرخانه مانند پارچ‌های ۳٫۵ لیتری نیز می‌شود. سیستم‎های تصفیه آب نیز در این حراجی به فروش می‌رسند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه