وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ | Tuesday 2 July 2024
» اجتماعی » بریزبین پر ترافیک‌ترین شهر استرالیا

تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 14:16

بریزبین پر ترافیک‌ترین شهر استرالیا

صدای استرالیا– داده‌های ترافیکی جدید نشان می‌دهد که ساکنان شهر بریزبین در سه سال اخیر سالانه ۷۴ ساعت را در […]

بریزبین پر ترافیک‌ترین شهر استرالیا

صدای استرالیا– داده‌های ترافیکی جدید نشان می‌دهد که ساکنان شهر بریزبین در سه سال اخیر سالانه ۷۴ ساعت را در ازدحام ترافیک از دست داده‌اند که به این ترتیب این شهر در رتبه دوازدهم پر ترافیک‌ترین شهرها در جهان قرار می‌گیرد.

بریزبین همچنین به عنوان پر ترافیک‌ترین شهر استرالیا شناخته شده است.

طبق گزارش شاخص ترافیک جهانی INRIX، ساعت ثبت شده در سال جاری نسبت به سال ۲۰۲۲، ۱۰ درصد افزایش داشته است. از شهرهای استرالیا که بیشترین زمان تاخیر ترافیکی را در منطقه اقیانوسیه ثبت کرده‌اند، ملبورن با ۶۲ ساعت از دست دادن به دلیل ترافیک در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن سیدنی (۵۳ ساعت) و پرت (۴۲ ساعت) در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

گلد کوست در جایگاه بعدی (۳۶ ساعت) و نیوکاسل پس از آن (۳۲ ساعت) قرار گرفتند. در بین ۹۴۵ شهری که در این گزارش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، بریزبین تنها شهر استرالیا بود که وارد ۲۰ شهر پر ترافیک شد – در رتبه دوازدهم، بالاتر از شهرهای بزرگ جهانی مانند دوبلین، ایرلند (هفدهم)، رم، ایتالیا (شانزدهم) و بانکوک، تایلند (چهاردهم).

بر اساس یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۳، پسیفیک موتوروی- بین کومرا، نرانگ، لوگان و گیت‌وی موتوروی – شلوغ‌ترین جاده در این ایالت بود. به دنبال آن بزرگراه بروس – از پل رودخانه پاین تا کالوندرا – در رتبه دوم و بزرگراه سنتنری – بین بزرگراه ایپسویچ و تووونگ – در رتبه سوم شلوغی بودند.

منبع:  درایو 


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه