وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » برقراری مجدد پروازهای امارات به استرالیا، از ۲۵ ژانویه

تاریخ انتشار : 1399/11/04 - 4:35

برقراری مجدد پروازهای امارات به استرالیا، از ۲۵ ژانویه

صدای استرالیا- شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده که در چند روز آینده، پروازهای مسافری به سیدنی، ملبورن و بریزبین را از سرمی‌گیرد.


صدای استرالیا- شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده که در چند روز آینده، پروازهای مسافری به سیدنی، ملبورن و بریزبین را از سرمی‌گیرد.

این شرکت هواپیمایی روز شانزدهم ژانویه، پروازهای خود از/به استرالیا را به استثنای پرت، قطع کرده و موجب شده بود که هزاران استرالیایی مجبور به تغییر در برنامه سفر خود شوند. با این تصمیم ۱۹ پرواز این شرکت از اروپا و خاورمیانه به مقصد استرالیا لغو شده بود.

شرکت هواپیمایی امارات دلایل عملیاتی را مبنای لغو پروازها ذکر کرده بود؛ اما این اقدام با تصمیم استرالیا مبنی بر کاهش سقف مسافران ورودی به نصف در روز دهم ژانویه هم زمان شده بود.

از آنجا که استرالیا سعی دارد از شیوع نوع جهش یافته و انگلیسی ویروس کرونا جلوگیری کند، فقط به نیمی از استرالیایی‌هایی که به کشور بازگشته‌اند، اجازه ورود داده است.

دولت اخیرا اعلام کرده که سقف مسافران مجاز ورودی را در هفته آینده، به حالت عادی بازخواهد گرداند.

هم اکنون بیش از ۳۸ هزار نفر استرالیایی، در کشورهای دیگر و در انتظار بازگشت به استرالیا هستند.

شرکت هواپیمایی امارات پیش از این پروازهای روزانه از مبدا دوبی به سیدنی و ملبورن و ۵ پرواز در هفته به بریزبین داشت. اکنون نیز قرار است که این پروازها مجددا برقرار شود که فرصت مناسبی برای استرالیایی‌هایی است که برای بازگشت به کشور مشکل داشتند.

بنابر اعلام شرکت هواپیمایی امارات، پروازهای سیدنی از روز ۲۵ ژانویه و پروازهای ملبورن از ۲۶ ژانویه برقرار خواهد شد. زمان برقراری مجدد پروازها به بریزبین‌ نیز روز ۲۸ ژانویه اعلام شده است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه