وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » با اپلیکیشن دلیورو مک دونالد مجانی بگیرد

تاریخ انتشار : 1398/11/26 - 12:36

با اپلیکیشن دلیورو مک دونالد مجانی بگیرد

صدای استرالیا- افرادی که برای اولین بار در استرالیا اقدام به نصب اپلیکشن دلیورو (Deliveroo ) می‌کنند می‌توانند مک دونالد مجانی دریافت کنند.


صدای استرالیا- افرادی که برای اولین بار در استرالیا اقدام به نصب اپلیکشن دلیورو (Deliveroo ) می‌کنند می‌توانند مک دونالد مجانی دریافت کنند.

دیلورو در حال توزیع مک دونالد رایگان برای میلیون‌ها نفر در استرالیا است. بطوریکه مشتریان جدید این اپلیکیشن تا سقف ۱۰ دلار اعتبار دریافت می‌کنند و می‌توانند این پول را در زمان سفارش غذا از طریق این اپلیکیشن خرج کنند.

برای آنکه بتوانید مک دونالد مجانی را دریافت کنید باید وارد MCDELIVERYAU شده و در بخش کوپن و اعتبار (vouchers and credit) ثبت نام کنید تا اعتبار ۱۰ دلاری به حساب شما افزوده شود.

دلیورو به عنوان یک زنجیره توزیع فست فود با ۵۰ رستوران در سراسر استرالیا قرارداد داشته و شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن غذای دلخواه خود را سفارش دهید.

اد مک مانوس، مدیر دلیورو در استرالیا در این رابطه می‌گوید: بسیار خوشحالیم که توانسته‌ایم یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های جهان را به پلتفرم خود اضافه کنیم. روزانه نزدیک به دو میلیون نفر در سراسر استرالیا به رستوران‌های مک دونالد می‌روند و ما امیدواریم که آنها از دلیورو استفاده کنند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه