وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » بازداشت یک افسر پلیس استرالیا به اتهام قتل یک زوج همجنس‌گرا

تاریخ انتشار : 1402/12/05 - 2:01

بازداشت یک افسر پلیس استرالیا به اتهام قتل یک زوج همجنس‌گرا

صدای استرالیا - یک افسر پلیس مرد استرالیا پس از کشتن دوست پسر سابقش به همراه شریک جدید او و از بین بردن اجساد آنها که هنوز پیدا نشده است، با دو اتهام قتل روبرو شد.


صدای استرالیا – یک افسر پلیس مرد استرالیا پس از کشتن دوست پسر سابقش به همراه شریک جدید او و از بین بردن اجساد آنها که هنوز پیدا نشده است، با دو اتهام قتل روبرو شد.

بومونت لامار-کاندون، افسر ۲۸ ساله پلیس نیو‌ساوت‌ولز در دادگاه حاضر شد و اتهام قتل «جسی بیرد» ۲۶ ساله و «لوک دیویس» ۲۹ ساله به وی تفهیم شد.

این زوج آخرین بار روز دوشنبه در خانه «بیرد» در حومه شرقی سیدنی در پدینگتون دیده شدند و ترس در مورد سرنوشت آنها پس از آن به وجود آمد که وسایل خون آلود آنها در یک اسکله در کرونولا، حدود ۳۰ کیلومتر دورتر پیدا شد.

دانیل دوهرتی، کارآگاه پلیس نیوساوت‌ولز، در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که در بازرسی از خانه بیرد، خون و همچنین یک “پرتابه” و یک خشاب فشنگ شلیک شده پیدا شد.

دوهرتی گفت: این خشاب از نظر فنی با اسلحه پلیس نیوساوت‌ولز تطبیق داده شده است و آن سلاح گرم متعلق به مرد ۲۸ ساله‌ای است که امروز متهم شد.

سخنگوی دادگاه نیوساوت‌ولز تایید کرد که لامار کاندون روز جمعه به اتهام دو فقره قتل در دادگاه «واورلی» حاضر شده اما درخواست وثیقه نداده است.

پلیس گفت که این افسر صبح روز جمعه پس از انتشار نامش در رسانه‌های محلی هنگام حضور در پاسگاه پلیس بوندای دستگیر شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، بیرد مجری سابق تلویزیون در شبکه ۱۰ بود و دیویس مهماندار هواپیما بود.

طبق گزارش‌ها، لامار کاندون با بیرد رابطه داشته است و تحقیقات درخصوص اینکه آیا این حادثه یک خشونت خانگی بوده یا خیر، در جریان است.

همسایه‌ها گزارش داده بودند که اوایل صبح دوشنبه یک مشاجره با صدای بلند را شنیده‌اند.

دوهرتی گفت که ادعا می شود که لامار کاندون اواخر روز دوشنبه یک ون کرایه کرد که برای دفع اجساد مورد استفاده قرار گرفت. ون صبح جمعه پیدا شد، اما پلیس فاش نکرده است که چه چیزی در داخل آن پیدا شده است.

پلیس برای ردیابی حرکت ون بین دوشنبه و جمعه صبح از مردم درخواست کمک می‌کند.

دوهرتی گفت: این واقعاً مهم است که ما حرکات مربوط به آن ون را پیگیری کنیم، زیرا امیدواریم بتوانیم اجساد را پیدا کنیم و این برای خانواده‌ها مهم است. آنها آشکارا از این خبر ویران شده‌اند.

دوهرتی همچنین گفت که یافتن اجساد، چگونگی مرگ این افراد را روشن می‌کند.

منبع: سی‌ان‌ان


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه