وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 18 June 2024
» اجتماعی » بارش برف در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 3:42

بارش برف در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا

صدای استرالیا- طوفان شدیدی که در سراسر سواحل شرقی و جنوبی استرالیا در حال حرکت است، باعث بارش برف در مناطق کوهستانی نیوساوت‌ولز و ویکتوریا شده است.


صدای استرالیا- طوفان شدیدی که در سراسر سواحل شرقی و جنوبی استرالیا در حال حرکت است، باعث بارش برف در مناطق کوهستانی نیوساوت‌ولز و ویکتوریا شده است.

به گفته اداره هواشناسی، این سیستم هوایی این هفته سراسر این ایالت‌ها را در‌نوردیده و بادهای مخربی با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت را به همراه داشته است.

مناطق بسیاری در ایالت‌های نیوساوت‌ولز و ویکتوریا در معرض این شرایط آب و هوایی بوده‌اند و پیست‌های اسکی در این دو ایالت با برف سفید پوش شده‌اند.

مناطق پریشر و ترودبو در ایالت نیوساوت‌ولز با لایه سفید برف بر روی پیست‌های خود مواجه‌اند و در فالز کریک یک سانتی متر برف باریده است. همچنین در باو باو ماونت و هوتام ماونت هم دو سانت برف باریده است.

در حالی که از بارش برف استقبال شده پیست‌ها هشدار دادند که برخی از فعالیت‌ها مانند تله اسکی در مناطق مرتفع ممکن است به دلیل بادهای تند تحت تأثیر قرار گیرند.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد بارش برف به غیر از پنجشنبه و شنبه که شرایط به طور موقت آرام می‌شود، در بقیه هفته ادامه داشته باشد.

شرایط ابری و وزش باد در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

خدمات اورژانس به ساکنان و مسافران هشدار داده است که در صورت امکان از سفر خودداری کنند، وسایل شل و رها را در فضای باز ایمن کنند، از خطوط برق یا درختان دوری کنند، در داخل خانه بمانند و در جریان اخبار قرار بگیرند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه