وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اجتماعی » این قطعه زمین ساحلی حراج شده است؛ فقط ۹۳ سنت

تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 9:48

این قطعه زمین ساحلی حراج شده است؛ فقط ۹۳ سنت

صدای استرالیا- اگر به دنبال یک ملک ارزان‌قیمت کنار دریا با چشم اندازی عالی می‌گردید که همسایه‌ای نداشته باشد و […]

این قطعه زمین ساحلی حراج شده است؛ فقط 93 سنت

صدای استرالیا- اگر به دنبال یک ملک ارزان‌قیمت کنار دریا با چشم اندازی عالی می‌گردید که همسایه‌ای نداشته باشد و فاصله‌اش هم تا فروشگاه و میخانه چند قدم باشد و در عین حال نگران این نیستید که هر از گاهی، موجی از دریا وارد ملک‌تان شود، این قطعه زمین در نیوزیلند، راست کار شماست.

زمین پلاک ۷ خیابان کلیفتون در هاموانا در هاوکز بی که در جزیره شمالی نیوزیلند واقع است، به قیمت پایه یک دلار نیوزیلند (۹۳ سنت استرالیا) به حراج گذاشته شده است.

اندی کولترات، معماری که در بیش از ۵ سال گذشته که مالک این زمین و زمین دیگری در همان نزدیکی بوده، آرزو داشت که در این زمین یک رستوران کنار ساحل تاسیس کند؛ اما بعد از سال‌ها رویاپردازی، بالاخره به این نتیجه رسید که این طرح با عقل جور درنمی‌آید.

خلاصه اینکه احتمال دریافت همه مجوزهای لازم برای تحقق این رویا کم بود. بنابراین او تصمیم گرفته که این زمین ۷۳۶ متر مربعی را بفروشد؛ به این امید که کسی پیدا شود و ارزش این زمین را درک کند.

وی گفت: این یک زمین عالی است و بهترین ایده این است که کاروان خود را درون آن بگذارید، ماهیگیری کنید و از زندگی لذت ببرید. یک مخزن فاضلاب قدیمی هم در آن وجود دارد که می‌توانید آن را احیا کنید. آب و برق هم تا مرز این زمین آمده و فکر می‌کنم کسانی باشند که بخواهند آن را بخرند.

وی افزود: ما در این کشور، بیشتر از آمریکا خط ساحلی داریم؛ اما به سختی می‌توانید به آنها راه پیدا کنید.

تا همین چند سال قبل بقایای یک خانه کوچک توفان زده در این زمین وجود داشت.

این ملک توسط Bayleys فروخته می‌شود و آن را «فرصتی نادر» توصیف کرده است.

در این آگهی تبلیغاتی فروش این زمین آمده است: با حراج زمین ساحلی منحصر به فرد ما، صاحب یک تکه منحصربه‌فرد از بهشت شوید. این ملک خارق‌العاده کاملا کنار ساحل است و زمانی خانه‌ای در آن وجود داشته است.

این آگهی می‌افزاید: نیمی از کرانه ساحلی این زمین اکنون بخشی از دریاست؛ البته یک دیوار بتنی مستحکم در بخش عقبی زمین یک منطقه تقریبا مسطح ایجاد کرده که تجربه ساحلی بی‌نظیری ارایه می‌دهد.

البته در این آگهی ذکر شده که این زمین در محدوده خطرناک ساحلی قرار دارد؛ بنابراین با محدودیت ساخت و ساز مواجه است.

حراج این زمین در روز ۹ فوریه در محل انجام می‌شود و پیش از آن به فروش نخواهد رسید.

منبع: ۹ نیوز 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه