وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » اگر این فرد را می‌شناسید با پلیس تماس بگیرید

تاریخ انتشار : 1401/05/20 - 6:06

اگر این فرد را می‌شناسید با پلیس تماس بگیرید

صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا با انتشار تصویری از مردم خواسته است تا در صورت شناسایی این فرد و یا داشتن هرگونه اطلاعاتی در این خصوص با این نیرو تماس بگیرند.


صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا با انتشار تصویری از مردم خواسته است تا در صورت شناسایی این فرد و یا داشتن هرگونه اطلاعاتی در این خصوص با این نیرو تماس بگیرند.

تصویر منتشر شده متعق به مردی حدودا ۶۵ تا ۷۵ ساله است که اوایل ماه جولای در تصادفی با یک قطار در حومه شمالی ملبورن مجروح شده و از هوش می‌رود. او هیچ تلفن همراه و یا مدرک هویتی به همراه نداشته است.

این حادثه در ساعت ۶:۳۳ بعدازظهر هفتم جولای در حد فاصل ایستگاه‌های قطار رویال پارک و جول (Jewell) در منطقه برانزویک در شمال ملبورن رخ داد.

در این حادثه قربانی دچار جراحات جدی در سر شده و پزشکان در ابتدا امیدی به زنده ماند وی نداشتند، اما خوشبختانه حال او رو به بهبودی رفته و از بیهوشی خارج می‌شود.

دین پیلاتی، یکی از افسران اداره امنیت حمل و نقل پلیس ویکتوریا در این خصوص گفت: او به هوش است و شرایط باثباتی دارد اما نمی‌تواند ارتباط برقرار کند.

پلیس گفته است که این مرد تنها قادر بوده است دو کلمه Roy و Ryan را زیر لب بگوید و آنها مطمئن نیستند که این نام‌ها به چه کسانی اشاره دارد.

به گفته پلیس، او همچنین کلمه Coburg را نیز گفته است و همین امر باعث شده تا پلیس تصور کند که او ساکن منطقه کوبورگ بوده است.

پلیس این چند کلمه را با داده‌های داخلی خود کنترل کرده و پس از پیدا کردن سرنخ‌هایی، به خانه‌هایی که با اسامی فوق همخوانی داشته‌اند در منطقه کوبورگ مراجعه و پرسوجو کرده است اما هیچکدام از این اقدامات موفقیت آمیز نبوده‌اند.

کنترل اثر انگشت و آنالیز دی‌ان‌ای این فرد نیز تاثیری در یافتن هویت او نداشته است.

پلیس و مسئولان بیمارستان تلاش‌های دیگری نیز برای ارتباط برقرار کردن با این فرد داشته‌اند که هیچکدام موفقیت آمیز نبوده‌اند.

در همین حال کنترل دوربین‌های مداربسته مناطق اطراف محل حادثه و همچنین تماس با مراکز نگهداری افراد بی‌خانمان نیز اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار نداده است.

پلیس ویکتوریا از افرادی که هرگونه اطلاعاتی در این زمینه دارند خواسته است تا با مرکز پیشگیری از جرایم با شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس گرفته و یا به صورت آنلاین در وب‌سایت زیر گزارش کنند:

https://www.crimestoppersvic.com.au/

 


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه