وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » “اولا” رقیب هندی اوبر در استرالیا آغاز به کار می کند

تاریخ انتشار : 1396/11/11 - 11:03

“اولا” رقیب هندی اوبر در استرالیا آغاز به کار می کند

صدای استرالیا- استارت آپ اولا کارش را در استرالیا آغاز می کند اما نه به عنوان تنها شرکت تاکسی یاب […]

اولا رقیب هندی اوبر

صدای استرالیا- استارت آپ اولا کارش را در استرالیا آغاز می کند اما نه به عنوان تنها شرکت تاکسی یاب در این کشور.

رقیب اصلی اوبر در هند زمین بازی را از این کشور به دیگر قاره های جهان توسعه داده و رقابت را به دیگر کشورها کشانده است. به گزارش سی ان ان مانی اولا، بزرگترین شرکت تاکسی یاب اینترنتی هند  اعلام کرده که به زودی ساکنان استرالیا می توانند از خدمات این شرکت در اقیانوسیه استفاده کنند. این اولین حضور بین المللی اولا خارج از مرزهای هند است. این استارت آپ از صاحبان تاکسی های خصوصی و رانندگانی که تمایل به کار دارند دعوت به همکاری کرده است. اولا تصمیم دارد بعد از دریافت مجوزهای قانونی لازم در اوایل سال جاری میلادی خدمات دهی در استرالیا را آغاز کند.

اولا در در ۱۱۰ شهر هند، بیش از یک میلیون راننده دارد درحالیکه تنها ۲۹ شهر در این کشور تحت پوشش خدمات اوبر قرار گرفته است.

مدیرعامل اولا اعلام کرده است که استرالیا ظرفیت بالایی برای توسعه فعالیت این تاکسی یاب اینترنتی دارد اما بدبختانه اولا یکی از شرکت های فعال تاکسی یاب در استرالیا خواهد بود نه تنها شرکت چراکه از سال ۲۰۱۲ اوبر در بیش از ده شهر این کشور فعالیت می کند. تاکسی فای، دیگر رقیب بین المللی اولا، یک شرکت تاکسی یاب سوئیسی است که در خاورمیانه، اروپا و آفریقا کار می کند و به تازگی در ملبورن و سیدنی هم فعال شده است.

دیگر رقبا هم مشغول توسعه فضای کارشان هستند. دی دی چاکسینگِ چینی که به اوبر اجازه فعالیت در کشورش را نداد به تازگی کارش را در برزیل توسعه داده است. این شرکت هم چنین در استارت آپ های اولا و تاکسی فای سرمایه گذاری کرده است. شرکت سرمایه گذاری ژاپنی سافت بانک که در ماه های اخیر ۱۵ درصد از سهام اوبر را خریداری کرده، از سرمایه گذاران بزرگ اولا و دی دی هم به شمار می آید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه