وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
» اجتماعی » اوبر سرویس تاکسی تلفنی را در استرالیا راه انداخت

تاریخ انتشار : 1402/11/18 - 2:46

اوبر سرویس تاکسی تلفنی را در استرالیا راه انداخت

صدای استرالیا– شرکت اوبر ارایه سرویس درخواست تلفنی تاکسی را برای استرالیایی‌های مسن‌تر که دسترسی به اپلیکیشن ندارند، آغاز کرد. […]

اوبر سرویس تاکسی تلفنی را در استرالیا راه انداخت

صدای استرالیا– شرکت اوبر ارایه سرویس درخواست تلفنی تاکسی را برای استرالیایی‌های مسن‌تر که دسترسی به اپلیکیشن ندارند، آغاز کرد.

این اقدام با مخالفت شورای تاکسی‌رانان نیوساوت‌ولز مواجه شده و گفته‌اند این اقدام خارج از حیطه فعالیت اوبر است.

بر اساس نظرسنجی اخیر اوبر، ۹۰ درصد از استرالیایی‌های ۶۵ سال به بالا رزرو تلفنی تاکسی را ترجیح می‌دهند و ۴۳ درصد از افراد مسن نیز استفاده با استفاده از اپلیکیشن برای رزرو تاکسی احساس راحتی نمی‌کنند.

سرویس رزرو تلفنی تاکسی اوبر که از امروز راه‌اندازی شده، از ساعت ۵ صبح تا ۸ بعد از ظهر و از طریق خط تلفن ثابت در دسترس است؛ اما مشتریان برای دریافت متن تاییدیه باید تلفن همراه داشته باشند.

اما این اقدام از سوی تاکسیرانان نیوساوت‌ولز مورد استقبال قرار نگرفته است.

شورای تاکسیرانان می‌‌گوید که اوبر با این سرویس به سمت مدل سنتی تاکسی برگشته است.

نیک ابرهی، مدیر ارشد اجرایی این شورا گفت: ما بخش وسیعی از بازار که علاقه دارند دست‌شان در انتخاب روش رزرو تاکسی باز باشد را نادیده نمی‌گیریم. افراد بالای ۶۵ سال هنوز هم دوست دارند پس از ساعت ۸ عصر بیرون باشند و خوش بگذرانند. آیا اوبر این افراد را نیمه شب در خیابان رها می‌کند؟

وی همچنین به تغییرات قیمت اوبر در زمان‌های مختلف نیز اشاره کرد و افزود: فردی سالمند می‌داند با ۱۰ دلاری که پس از خرید مواد غذایی در کیف پولش مانده، می‌تواند تا خانه برود. درک این سطح از جزییات است که به ما کمک می‌کند سرویس قابل اعتمادی ارایه کنیم.

قیمت‌گذاری سرویس سفر اشتراکی اوبر، بسته به تقاضا و موجود بودن رانندگان در زمان رزرو تغییر می‌کند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه