وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » امریکن ایرلاینز پروازهایش را به سیدنی متوقف کرد

تاریخ انتشار : 1400/04/31 - 6:08

امریکن ایرلاینز پروازهایش را به سیدنی متوقف کرد

صدای استرالیا- بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان، به دلیل امکان‌پذیر نبودن سفر به دلیل ممنوعیت‌های مرزی و کاهش ورودی مسافران بین‌المللی، […]

امریکن ایرلاینز پروازهایش را به سیدنی متوقف کرد

صدای استرالیا- بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان، به دلیل امکان‌پذیر نبودن سفر به دلیل ممنوعیت‌های مرزی و کاهش ورودی مسافران بین‌المللی، تصمیم به توقف تمامی پروازهای ورودی و خروجی از استرالیا گرفته است.

شرکت امریکن ایرلاینز، از روز اول سپتامبر، تمامی پروازهای مسافری و باری بین لس‌آنجلس و سیدنی را تعلیق خواهد کرد.

این اقدام، موجب منزوی شدن بیشتر استرالیا از جهان می‌شود و این نگرانی را به وجود آورده که سایر شرکت‌های هواپیمایی نیز از امریکن ایرلاینز پیروی کنند.

این شرکت اظهار امیدواری کرده که تا پایان اکتبر پروازهایش را به استرالیا از سر بگیرد؛ اما این احتمال هم هست که این تاریخ مجددا تمدید شود.

مرزهای بین‌المللی استرالیا از مارس ۲۰۲۰ بسته شده و تا کنون زمانی برای بازگشایی مرزها به طور رسمی اعلام نشده است. تنها وعده‌هایی داده شده که اواسط سال آینده میلادی این اتفاق بیفتد.

کابینه ملی اوایل ماه جاری اعلام کرد که از ۱۴ جولای و لااقل تا پایان آگوست، سقف هفتگی مسافران ورودی بین‌المللی نصف شده و به ۳۰۳۵ نفر می‌رسد.

امریکن ایرلاینز نیز هفته گذشته گفت که این سقف ورودی به این معناست که هواپیماهایش باید مسیر ۱۲ هزار کیلومتری لس آنجلس تا سیدنی را با کمتر از ۸۰ درصد ظرفیت بپیمایند.

این شرکت از مسافران عذرخواهی کرده و گفته است که برای ترتیب دادن پروازهای جایگزین، با آنها تماس گرفته خواهد شد.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه