وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » امروز در استرالیا روز احوال‌پرسی است؛ دریغ نکنید!

تاریخ انتشار : 1400/06/18 - 5:17

امروز در استرالیا روز احوال‌پرسی است؛ دریغ نکنید!

صدای استرالیا– از استرالیایی‌ها خواسته شده که در شرایطی که میلیون‌ها نفر در قرنطینه قرار دارند، امروز (۹ سپتامبر) حتما […]

امروز در استرالیا روز احوال‌پرسی است؛ دریغ نکنید!

صدای استرالیا– از استرالیایی‌ها خواسته شده که در شرایطی که میلیون‌ها نفر در قرنطینه قرار دارند، امروز (۹ سپتامبر) حتما حال یکدیگر را بپرسند.

امروز به نام روز حال شما خوب است؟ (R U OK? Day) نام‌گذاری شده و به دلیل قرنطینه در نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و قلمرو پایتختی، رویدادهای آن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گفته مسوولان این رویداد، پرسش درباره حال و احوال روحی افراد باید جدی گرفته شود.

کاترین نیوتون، مدیرعامل R U OK? گفت: منتظر نمانید تا نشانه‌های اضطراب را در چهره افراد ببینید. اگر به شیوه مناسبی حال آنها را بپرسید، این کار شما می‌تواند در احوال آنها تغییر ایجاد کند.

وی افزود: در دوره‌ای که بسیاری از ما از همه‌گیری خسته هستیم؛ ما می‌خواهیم به استرالیا یادآوری و تاکید کنیم که می‌توان برای حمایت از یکدیگر کاری انجام داد.

در وب‌سایت روز حال شما خوب است؟ (https://www.ruok.org.au/) راهکارهای متعددی ارایه شده که می‌تواند در کمک به دیگرانی که دچار مشکل هستند و حتی به خودتان، اگر شرایط سختی دارید، کمک کند.

سازمان‌های دیگری نیز با این روز همراه شده و کمک‌های خود را عرضه کرده‌اند. از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

Beyond Blue (https://www.beyondblue.org.au/) یک سرویس پشتیبانی بهداشت روان ۲۴ ساعته برای کرونا دارد که می‌توانید با تماس با شماره ۱۸۰۰ ۵۱۲ ۳۴۸ از خدمات مشاوران استفاده کنید.

Lifeline (https://www.lifeline.org.au/) نیز خدماتش را به صورت آنلاین یا با شماره ۱۳ ۱۱ ۱۴ ارایه می‌دهد.

موسسه Black Dog Institute (https://www.blackdoginstitute.org.au/resources-support/coronavirus-resources-for-anxiety-stress/) منابع، کارکنان و بهیارانی دارد که می‌توانند در زمینه استرس به شما کمک کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه