وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » اقدام نابخردانه یک بیمار کرونایی ایرانی در تاسمانی و به خطر انداختن جان انسان‌ها

تاریخ انتشار : 1398/12/14 - 12:30

اقدام نابخردانه یک بیمار کرونایی ایرانی در تاسمانی و به خطر انداختن جان انسان‌ها

صدای استرالیا – یک بیمار ایرانی مبتلا به ویروس کرونا که از او خوساته شده بود به مدت 14 روز در قرنطینه بماند، با اقدامی نابخردانه و خطرناک برای خرید به فروشگاهی در تاسمانی رفت و نگرانی بسیاری را ایجاد کرده است.


صدای استرالیا – یک بیمار ایرانی مبتلا به ویروس کرونا که از او خوساته شده بود به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بماند، با اقدامی نابخردانه و خطرناک برای خرید به فروشگاهی در تاسمانی رفت و نگرانی بسیاری را ایجاد کرده است.

این فرد ۴۰ ساله که به تازگی از ایران بازگشته، روز یکشنبه به عنوان اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت تاسمانی شناسایی شده بود.

مسئولان بهداشتی ایالت تاسمانی با تائید این موضوع گفتند: این فرد پس از اینکه تست کرونایش در روز یکشنبه مثبت اعلام و از او خواسته شد تا در قرنطینه خانگی بماند در مسیر بازگشت به خانه از بیمارستان در ساعت ۱۰ شب به فروشگاه وولورث در خیابان ولینگتون شهر لانسستون تاسمانی رفته و به مدت ۱۵ دقیقه به خرید کردن مشغول شده است.

مارک ویچ، مدیر اداره بهداشت عمومی تاسمانی گفت: اقدام این فرد در حالی صورت گرفته است که شرایط و اقدامات لازم برای قرنطینه خانگی به او توضیح داده شده بود.

وی در همین حال تصریح کرد که خطر ابتلا به کرونا برای آنهایی که در آن زمان در حال خرید کردن در آن فروشگاه بودند بسیار کم است اما این بسیار اهمیت دارد که ما افراد و کارمندانی که در آن زمان آنجا بودند را در این خصوص آگاه کنیم.

این مقام بهداشتی استرالیایی از آنهایی که در زمان مورد نظر در آن فروشگاه بودند خواست تا در صورت احساس ناخوشی حتما با یک پزشک مشورت کنند.

مسئولان بهداشتی استرالیا از تمامی آنهایی که بعد از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران بازگشته‌اند خواسته‌اند تا به مدت ۱۴ روز خود را در قرنطینه نگهداری کنند.

منبع: دیلی میل استرالیا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه