وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » اقدام جالب زندانیان استرالیایی برای کمک به آتش نشان‎ ها

تاریخ انتشار : 1398/11/04 - 10:33

اقدام جالب زندانیان استرالیایی برای کمک به آتش نشان‎ ها

صدای استرالیا- برخی از زندانیان در استرالیا در اقدامی جالب شروع به آماده کردن غذا برای آتش نشان‎هایی کرده‌اند که در حال تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی‌های گسترده  این کشور هستند.


صدای استرالیا- برخی از زندانیان در استرالیا در اقدامی جالب شروع به آماده کردن غذا برای آتش نشان‎هایی کرده‌اند که در حال تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی‌های گسترده  این کشور هستند.

زندانیان مرکز الکساندر ماکونوچی در قلمرو مرکزی استرالیا داوطلب شده‌اند تا برای آتش نشان هایی که در حال خاموش کردن آتش هستند غذا آماده کنند.

پل بلاندل یکی از این افراد در مصاحبه با اس بی اس نیوز گفت: بسیاری از افراد حاضر در زندان‌ها با دیدن صحنه‌های آتش سوزی در کشور متاثر شده‌اند. آتش‌نشان ها کشته شده‌اند، حیات وحش آسیب دیده و این هر کسی را متاثر می‌کند. اگر شما نمی‌توانید به آنجا رفته و کمک کنید پس هر کاری را که می‌توانید انجام دهید و این بهترین روشی است که ما می‌توانیم کمک کنیم.

پل می‌گوید، پختن غذا این حس را به زندانیان می‌دهد که در حال کمک رسانی هر چند به میزان کم هستند.

این کار زندانیان مورد توجه مقامات نیز قرار گرفته و شان راتنبری، وزیر اصلاحات قلمرو مرکزی استرالیا، در این رابطه می‌گوید: این واقعا هیجان انگیز است که می‌بینیم زندانیان در حال انجام سهم خود در این رابطه هستند.

به زندانیان همچنین اجازه داده شده تا برای پختن غذا برای آتش نشان‌ها اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی کنند.

وقتی از پل بلاندل سوال شد که پختن غذا از سوی زندانیان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: تا زمانیکه آتش ادامه داشته باشد. زندانیان از اینکه می‌توانند کمک کنند خوشحال هستند.

بر اساس گزارش دیلی میل، تا روز دوشنبه ۲۰ ژانویه، ۹۰ آتش سوزی در نیوساوت ولز وجود داشته است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه