وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » افزایش مرگ بیماران کرونایی در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا؛ تست آنتی‌ژن به مدارس نیوساوت‌ولز نرسید

تاریخ انتشار : 1400/11/08 - 11:25

افزایش مرگ بیماران کرونایی در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا؛ تست آنتی‌ژن به مدارس نیوساوت‌ولز نرسید

صدای استرالیا- تعداد موارد ابتلا در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا در روز جمعه کاهش یافت، اما تعداد بیشتری در این دو […]

افزایش مرگ بیماران کرونایی در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا؛ تست آنتی‌ژن به مدارس نیوساوت‌ولز نرسید

صدای استرالیا- تعداد موارد ابتلا در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا در روز جمعه کاهش یافت، اما تعداد بیشتری در این دو ایالت جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز، روز جمعه ۱۳ هزار و ۳۳۳ مورد ابتلای جدید گزارش کرد؛ در حالی که روز پنج‌شنبه تعداد بیماران در این ایالت ۱۷ هزار نفر ثبت شده بود.

از این تعداد ۱۸۹ نفر در ICU هستند و تعداد کل بیماران بستری نیز به ۲۷۳۷ نفر رسیده است. موارد فوت ناشی از کرونا نیز افزایش یافته و ۳۵ نفر در این ایالت جان باختند.

در ویکتوریا نیز ۱۲۷۵۵ مورد ابتلا و ۳۹ مرگ ناشی از کرونا اعلام شده که تعداد موارد ابتلا با کاهش هزار نفری نسبت به روز قبل مواجه شده؛ اما مرگ و میر ۲۴ نفر بیشتر بوده است.

البته در ویکتوریا موارد بستری مقداری کاهش یافته و به ۹۸۸ نفر رسیده که ۱۱۴ نفر از آنها در ICU بستری هستند و برای ۴۰ نفر هم از ونتیلاتور استفاده می‌شود.

افزایش تعداد موارد بستری و فوت در نیوساوت‌ولز در حالی اتفاق افتاده که ترم جدید تحصیلی در این ایالت در شرف آغاز است و بسیاری از مدارس هنوز تست‌های فوری آنتی‌ژن را دریافت نکرده‌اند.

دومینیک پروتی، نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز در پاسخ به انتقادات گفت که برنامه تست دوبار در هفته، لازم نیست از روز اول شروع ترم جدید اجرا شود.

این در حالی است که پیش‌تر، سارا میچل، وزیر آموزش از تمامی دانش آموزان و کارکنان مدارس خواسته بود که پیش از ورود به مدرسه تست بدهند.

قرار است ۶ میلیون کیت تست آنتی‌ژن برای استفاده در ماه فوریه در ۳ هزار مدرسه این ایالت توزیع شود.

 

منابع: ۹ نیوز

۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه