وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » افزایش محدودیت‌های تردد در بارهای نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1399/04/24 - 5:32

افزایش محدودیت‌های تردد در بارهای نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا- محدودیت‌های سختگیرانه برای مهار كرونا در نیو‌ساوت‌ولز از سر گرفته می‌شود. براساس مقررات جدید، بارها مجددا تنها اجازه پذیرش گروه‌های 10 نفره را خواهند داشت و حداكثر مهمانانی كه امكان حضور در سالن‌های عمومی بزرگ را دارند 300 نفر خواهد بود.

افزایش محدودیت‌های تردد در بارها در نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا– محدودیت‌های سختگیرانه برای مهار کرونا در نیو‌ساوت‌ولز از سر گرفته می‌شود. براساس مقررات جدید، بارها مجددا تنها اجازه پذیرش گروه‌های ۱۰ نفره را خواهند داشت و حداکثر مهمانانی که امکان حضور در سالن‌های عمومی بزرگ را دارند ۳۰۰ نفر خواهد بود.

گلادیس برجیکلیان پس از تصمیم‌گیری هیات دولت برای افزایش سخت گیری‌ها در جلسه روز دوشنبه، مقررات جدید را روز سه‌شنبه اعلام خواهد کرد. مقررات جدید تنها در بارها به اجرا گذاشته خواهند شد و رستوران‌ها و کلاب‌ها فعلا از اجرای این مقررات معاف هستند. با تشخیص منشا ابتلای ۲۱ مورد جدید کرونا در نیوساوت‌ولز و ارتباط آنها با بار کاسولا در کراسرودز هتل در جنوب غرب سیدنی، مقررات جدید تنها در بارها به اجرا گذاشته خواهند شد. به گفته کری چنت از مقامات ارشد بهداشت ایالتی، ۱۰ مورد از موارد جدید ابتلا به صورت مستقیم و مابقی موارد غیرمستقیم با این بار در ارتباط بوده‌اند.

از تمامی افرادی که در بازه زمانی سوم تا دهم جولای در بار کاسولا حضور داشته‌اند درخواست شده تا خود را قرنطینه کنند و تست کرونا دهند. همزمان، تحقیقات وسیعی برای شناسایی منبع آلودگی در این بار آغاز شده‌ است و احتمال اینکه فردی از ایالت ویکتوریا منبع آلودگی باشد بسیار قوی است.

بار کاسولا با رعایت پروتوکل‌های ایمنی کووید-۱۹ فعالیت خود را از سر گرفته است، از این رو مقامات می‌توانند مشخصات تمامی افرادی که در این محل با یکدیگر در تماس بوده‌اند را تعیین کند. اما پلیس درحال تحقیق درباره نحوه اجرای پروتکل‌ها توسط بار و هتل است.

همچنین یکی از افرادی که به تازگی به کرونا مبتلا شده‌است، روز چهارم جولای در کازینوی استار حضور داشته است. به گفته خانم چنت دیگر مراکز عمومی در سرتاسر سیدنی ممکن است در بازه زمانی ۲۴ ژوئن تا ۱۰ جولای به واسطه تردد افراد آلوده مرتبط با بار کاسولا در معرض آلودگی قرار گرفته باشند. هتل پیکتون، باشگاه ورزشی پلنت فیتنس، کلوب کانتربری لیگز، مرکز ناریلان تاون و بولینگ زون از جمله این مراکز هستند.  از افرادی که در بازه زمانی اعلام شده در این مراکز حضور داشته‌اند درخواست شده تا علائم احتمالی بیماری را تحت نظر داشته باشند و در صورت بروز نشانه‌ها، تست کرونا دهند.

مقامات ویکتوریا نیز روز دوشنبه تایید کردند دو نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ از این ایالت به سواحل جنوبی نیوساوت‌ولز سفر کرده‌اند. از این رو از افرادی که در بازه زمانی چهارم تا هفتم جولای در مراکز کلوب گلف ماری داونز، کوک در کورنل، هایفیلد در کارینبا، مرینبولا RSL و کافه واترفرانت در مریمبولا حضور داشته‌اند درخواست شده تا درصورت بروز علائم تست کرونا دهند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه