وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » اعلام حمایت دانشگاه آدلاید از دانشجویان ایرانی و خانواده‌های آنها

تاریخ انتشار : 1401/07/12 - 5:03

اعلام حمایت دانشگاه آدلاید از دانشجویان ایرانی و خانواده‌های آنها

صدای استرالیا - دانشگاه آدلاید در بیانیه‌ای ضمن حمایت از دانشجویان ایرانی و خانواده آنها، از بروز وقایع اخیر در ایران ابراز تاسف کرد.


صدای استرالیا – دانشگاه آدلاید در بیانیه‌ای ضمن حمایت از دانشجویان ایرانی و خانواده آنها، از بروز وقایع اخیر در ایران ابراز تاسف کرد.

در این اطلاعیه که امروز سه‌شنبه چهارم ماه اکتبر به نقل از پیتر حوج، معاون دانشگاه آدلاید در وب‌سایت این دانشگاه منتشر شده آمده است:

با تأسف شاهد بروز وقایع خشونت بار در ایران در یک هفته گذشته بودیم. من عمیق‌ترین همدردی خود را با دانشجویان و کارکنان ایرانی و اعضای جامعه دانشگاهی ما با پیشینه ایرانی یا کسانی که خانواده و دوستانی در منطقه دارند ابراز می‌کنم.

دانشگاه آدلاید شدیدا به ارزش‌های صداقت، احترام، همبستگی، برتری و کشف و همچنین تعهد به آزادی بیان متعهد است. ما از بیانیه دولت استرالیا در پاسخ به اعتراضات ایران حمایت می‌کنیم.

ما می‌دانیم که وضعیت فعلی به ویژه اعضای جامعه ما را که پیوندهای قوی با ایران دارند ناراحت می‌کند. ما به طور جداگانه با کارکنان و دانشجویان ایرانی مکاتبه کرده‌ایم تا خدمات پشتیبانی موجود را یادآوری کنیم و از آنها خواسته‌ایم تا در صورت نیاز از این خدمات استفاده کنند.

من همه اعضای جامعه دانشگاه را ترغیب می‌کنم که در این دوران سخت مراقب یکدیگر باشند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه