وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » اسکات موریسون: دوران قرنطینه سپری شده است

تاریخ انتشار : 1400/10/14 - 3:30

اسکات موریسون: دوران قرنطینه سپری شده است

صدای استرالیا- با وجود تداوم رشد تعداد روزانه موارد ابتلا به کووید-19، اسکات موریسون می‌گوید که دوران قرنطینه دیگر گذشته است.

روزهای سخت سیدنی؛ قرنطینه تمدید می‌شود؟

صدای استرالیا- با وجود تداوم رشد تعداد روزانه موارد ابتلا به کووید-۱۹، اسکات موریسون می‌گوید که دوران قرنطینه دیگر گذشته است.

نخست‌وزیر استرالیا گفت که با شیوع اومیکرون و با توجه به نرخ بالای واکسیناسیون در استرالیا، رویکرد دولت تغییر کرده است.

وی افزود: ما واقعا باید شیوه تفکرمان را راجع به این بیماری تغییر دهیم و به همین دلیل، صحبت درباره تعداد بیماران، اکنون مساله ما نیست.

موریسون گفت: مساله این است که چگونه آثار این بیماری را روی سیستم سلامت مدیریت کنیم و به همین دلیل ما در پی مقرراتی منطقی هستیم که به مردم اجازه بدهد به سر کار خود بازگردند.

دولت استرالیا هفته گذشته تعریف تماس نزدیک را تغییر داد و به این ترتیب، تعداد زیادی از کارکنان نظام سلامت اجازه یافتند که به سر کار برگردند.

موریسون گفت: ما در هفته جاری در صدد ایجاد تغییرات بیشتری هستیم تا تعداد کارکنان بیشتری بتوانند به بیمارستان‌ها برگردند و نیازهای نظام سلامت را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه در طول تابستان، متخصصان سلامت به شدت کار کرده‌اند و اکنون نیازمند استراحت هستند، افزود: به همین دلیل ترتیباتی اتخاذ کرده‌ایم تا بیمارستان‌های خصوصی در این مدت، کمبودها را برطرف کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه