وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » استرالیا یکی از بدترین کشورهای جهان برای کار کردن!

تاریخ انتشار : 1402/02/23 - 8:14

استرالیا یکی از بدترین کشورهای جهان برای کار کردن!

صدای استرالیا - براساس نتایج یک گزارش جدید، استرالیا یکی از خطرناک‌ترین کشورهای جهان برای کار کردن است و حدود نیمی از کارگران در این کشور ادعا می‌کنند که در حین کار خشونت و آزار و اذیت را تجربه کرده‌اند.


صدای استرالیا – روزنامه دیلی میل با استناد نتایج یک گزارش جدید اعلام کرده است که استرالیا یکی از بدترین کشورهای جهان برای کار کردن است و حدود نیمی از کارگران در این کشور ادعا می‌کنند که در حین کار خشونت و آزار و اذیت را تجربه کرده‌اند.

براساس گزارش جدید بنیاد لویدز رجیستر که ۱۲۱ کشور جهان را مورد بررسی قرار داده است، مردم استرالیا بیش از هر کشور دیگری از خشونت فیزیکی، روانی یا جنسی در محل کار رنج می‌برند. ۴۹ درصد از کارگران استرالیایی با خشونت در محل کار مواجه شده‌اند در حالی که میانگین جهانی در این زمینه ۲۱ درصد است.

نیوزیلند نیز از نظر این شاخص چندان از استرالیا عقب نیست و ۴۲ درصد از کارگران در این کشور از خشونت در محل کار شکایت دارند.

اکثر افرادی که در استرالیا و نیوزیلند تجربه خشونت و آزار و اذیت خود را به این نظرسنجی گزارش کرده‌اند، سه بار یا بیشتر خشونت و آزار و اذیت را تجربه کرده‌اند.

این مطالعه نشان داد که ۵۲ درصد از زنان در استرالیا و نیوزیلند در مقطعی از زندگی خود خشونت و آزار و اذیت را در محل کار تجربه کرده‌اند. ۴۴ درصد از مردان نیز تجربیات مشابهی را گزارش کردند.

دکتر سارا کامبرز از مدیران بنیاد لویدز رجیستر با اشاره به نتایج تکان‌دهنده این نظرسنجی گفت که در زمینه محافظت از کارگران علیه هر نوع خشونت نیاز به اقدامات و مداخلات فوری در استرالیا و نیوزیلند وجود دارد.

۷۲ درصد از کسانی که در استرالیا و نیوزیلند خشونت را در محل کار مشاهده کرده‌اند، آن را به‌ عنوان اتفاقی که “به طور منظم” رخ می‌دهد، توصیف می‌کنند.

برای تهیه این گزارش، از ۱۲۵ هزار نفر در ۱۲۱ کشور درباره تجربیات خشونت و آزار و اذیت در محل کار نظرسنجی شده است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه