وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » استرالیا خواهان برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار : 1396/09/28 - 10:29

استرالیا خواهان برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران شد

صدای استرالیا- «یان بیگز» سفیر استرالیا عصر دوشنبه در دیدار با «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال، پیشنهاد برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و استرالیا راه‌یافته به جام جهانی را مطرح کرد.


صدای استرالیا – استرالیا خواهان برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران شد.

سفیر استرالیا در تهران، در این دیدار گفت: با توجه به پیشینه خوب همکاری دو فدراسیون استرالیا و ایران و به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از طرف فدراسیون فوتبال استرالیا پیشنهاد برگزاری یک مسابقه دوستانه بین تیم های ملی دو کشور را می‌دهم.

تاج نیز در این دیدار با استقبال از این پیشنهاد گفت: خوشبختانه تیم ملی ایران در شرایط حاضر در وضعیت پایدار و مناسبی است و ما هم از برگزاری مسابقه دوستانه با تیم استرالیا استقبال می کنیم.

در این دیدار پس از بحث و تبادل نظر در مورد تاریخ برگزاری مسابقه پیشنهادی، مقرر شد هماهنگی های لازم با «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران صورت پذیرفته و در صورت تأیید وی این مسابقه تدارکاتی انجام شود.

تیم فوتبال ایران اولین تیم قاره آسیا بود که به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافت و تیم استرالیا پنجمین تیم راه یافته از قاره آسیا به جام جهانی است که با شکست دادن سوریه و هندوراس در پلی اف به این بازی ها راه یافت.

منبع: ایرنا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه