وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » استرالیا جای سلبریتی‌ها نیست

تاریخ انتشار : 1401/12/25 - 5:35

استرالیا جای سلبریتی‌ها نیست

صدای استرالیا- سلبریتی بودن در استرالیا چندان هم تجربه دلچسبی نیست و اکثر مشاهیر استرالیایی آنقدر عقل دارند که به محض معروف شدن، چمدان‌های خود را ببندند و به آمریکا فرار کنند.


صدای استرالیا- سلبریتی بودن در استرالیا چندان هم تجربه دلچسبی نیست و اکثر مشاهیر استرالیایی آنقدر عقل دارند که به محض معروف شدن، چمدان‌های خود را ببندند و به آمریکا فرار کنند.

شاید سلبریتی‌ها در مصاحبه‌ها بگویند که دلتنگ کشورشان هستند، ولی می‌دانیم که حاضرند عطای تزریق دوز بعدی اوزمپیک‌شان (داروی درمان دیابت که اخیرا از آن به عنوان داروی لاغری استفاده می‌شود) را به لقای مشهور بودن در استرالیا ببخشند.

استرالیایی‌ها افرادی عمل‌گرا، خوش خلق و علاقه‌مند به راگبی هستند؛ اما ملتی اهل زرق و برق نیستند. در حالی که سلبریتی‌ها به زرق و برق نیاز دارند تا بدرخشند.

همه دوست‌دارند امثال جولیا رابرتز را در خیابان رودیو درایو، در حالی که دست‌هایش پر از کیسه‌های خرید از فروشگاه‌ها و طراحان برتر است، ببینند. سلبریتی‌ها دوست دارند افسانه‌ای به نظر برسند.

اما چنین اتفاقی برای سلبریتی‌ها در استرالیا نمی‌افتد. اینجا اصلا زمینه‌اش فراهم نیست.

برای مثال نسخه استرالیا رودیو درایو کجاست؟ شاید خیابان آکسفورد در حومه شرقی سیدنی. اما اگر سلبریتی‌ها آن اطراف آفتابی شوند، احتمالا عکس‌شان در می‌آید که حوالی فروشگاه ۱۱/۷ پرسه می‌زنند یا جلوی پادگان نظامی.

استرالیایی‌ها زیاد اهل توجه به افراد مشهور ثروتمند و زیبا نیستند. در عوض در این کشور، مایکل کلارک را می‌بینید که شب‌ها لنگ‌لنگان در پارکی راه می‌رود و به جان دخترش قسم می‌خورد که با یک طراح لباس نخوابیده است.

یا راسل کرو که به همراه دوست دخترش از رستورانی شیک در ملبورن بیرون انداخته می‌شود، چون لباس تنیس‌اش را عوض نکرده است. بردن جایزه اسکار هم کمکی به او نکرد.

این اتفاق در آمریکا نمی‌افتد؛ چون آنها واقعا به سلبریتی‌ها بها می‌دهند.

همچنین وقتی افراد مشهور آمریکایی به استرالیا می‌آیند، با آنها خوب برخورد نمی‌شود.

مثلا «پست مالون»، رپر معروف که به استرالیا آمد، به دلیل اینکه روی صورت‌اش تتو داشت، به بار مجلل هتل QT در پرت راهش ندادند.

افراد مشهور حتی در خانه‌های خود در استرالیا امنیت ندارند.

گای سباستین، خواننده، وارد یک نبرد حقوقی طولانی مدت با همسایه‌اش شد، زیرا سباستین تصمیم گرفته برای خود یک عمارت غول‌پیکر خاکستری بسازد و همسایه از این تصمیم راضی نبود. باز هم از آن اتفاق‌هایی که محال است در آمریکا رخ بدهد.

آمریکا جوامع بسته کوچکی برای زندگی سلبریتی‌هایش ایجاد کرده و خانه‌های بسیار بزرگی را به دور از مردم عادی برای آنها فراهم کرده است.

استرالیا زمین بازی افراد مشهور نیست. آنها دوست دارند خدمات خاص بگیرند؛ نه اینکه مثل آدم‌های معمولی با آنها رفتار شود.

منبع: وب‌سایت نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه