وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اجتماعی » استرالیایی‌های نوع‌دوست به کمک سیل‌زدگان شتافتند: جمع‌آوری ۲۵ میلیون دلار در ۵ ساعت

تاریخ انتشار : 1400/12/22 - 3:47

استرالیایی‌های نوع‌دوست به کمک سیل‌زدگان شتافتند: جمع‌آوری ۲۵ میلیون دلار در ۵ ساعت

صدای استرالیا– سیل‌های ویرانگر در نیوساوت‌ولز و کوئینزلند، همه را دچار شوک کرده؛ اما در عین حال استرالیایی‌های سخاوتمند نیز […]

استرالیایی‌های نوع‌دوست به کمک سیل‌زدگان شتافتند: جمع‌آوری 25 میلیون دلار در 5 ساعت

صدای استرالیا– سیل‌های ویرانگر در نیوساوت‌ولز و کوئینزلند، همه را دچار شوک کرده؛ اما در عین حال استرالیایی‌های سخاوتمند نیز بی‌کار ننشسته و میلیون‌ها دلار برای قربانیان سیل و حادثه دیدگان کمک مالی جمع‌آوری کرده‌اند.

بیش از ۴۰هزار خانوار در نیوساوت‌ولز و جنوب شرقی کوئینزلند از سیل آسیب دیده و ۲۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند هزاران خانواده داروندارشان را از دست داده‌اند و سیل، خاطرات یک عمر آنها را با خود برده، خانه‌های‌شان را خراب و کسب‌وکارشان را نابود کرده است.

اما سه شبکه ۹، ۷ و ۱۰ با همکاری یکدیگر، یک برنامه خیریه جمع‌آوری کمک مالی را راه‌اندازی کرده‌اند.

این برنامه تلویزیونی با نام «استرالیا متحد می‌شود: درخواست صلیب سرخ برای سیل» با هدف جمع‌آوری ۲۰ میلیون دلار راه‌اندازی شد؛ اما تا ساعت ۱۲:۳۰ صبح امروز و ۵ ساعت پس از شروع، بیش از ۲۵ میلیون دلار برای قربانیان سیل جمع‌آوری شد.

بسیاری از کسب‌وکارهای استرالیا با اهدای مبالغ چندصدهزار دلاری پا پیش گذاشته‌اند؛ اما بیشترین میزان کمک شب گذشته، از سوی اندرو توییگی فورست، میلیاردر صنعت معدن انجام شد که یک میلیون دلار از طریق بنیاد Minderoo اهدا کرد.

دولت‌های سایر ایالات نیز به این برنامه کمک کرده‌اند. استرالیای غربی و ویکتوریا هر کدام دو میلیون دلار و استرالیای جنوبی نیز یک میلیون دلار اهدا کرده‌اند.

همچنین تعداد زیادی از مشاهیر نیز پا پیش گذاشته و برای پاسخگویی به تلفن‌های صلیب سرخ داوطلب شده‌اند. از سوی دیگر، تعدادی از هنرمندان نیز برنامه‌های خود را به این رویداد خیریه اختصاص داده‌اند.

شما نیز می‌توانید از طریق این آدرس (https://www.redcross.org.au/telethon/) یا با شماره تلفن ۱۸۰۰ ۷۳۳ ۲۷۶ کمک‌های خود را به این برنامه اهدا کنید.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه