وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » ارزانی در لیست اولیه استرالیا برای جام جهانی

تاریخ انتشار : 1397/02/17 - 19:10

ارزانی در لیست اولیه استرالیا برای جام جهانی

صدای استرالیا- سرمربی تیم ملی استرالیا در فهرست اولیه این کشور برای جام جهانی نام دانیل ارزانی را نیز قرار داده است.

ارزانی در لیست اولیه استرالیا برای جام جهانی

صدای استرالیا– سرمربی تیم ملی استرالیا در فهرست اولیه این کشور برای جام جهانی نام دانیل ارزانی را نیز قرار داده است.

به گزارش هرالدسان، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار است از ۳۸ روز دیگر آغاز شود و تیم ملی استرالیا یکی از نماینده های قاره آسیا که از طریق پلی آف به این مرحله رسید باید در گروه سوم با تیم های فرانسه، پرو و دانمارک دیدار کند.

در حالی که لیگ فوتبال استرالیا به پایان رسیده است، برت فان مارویک سرمربی استرالیا فهرست اولیه بازیکنان این کشور برای جام جهانی را اعلام کرد و همانطور که انتظار می رفت، نام دانیل ارزانی که پدیده لیگ فوتبال این کشور نیز بوده است را نیز در آن قرار داده است.

ارزانی در این فصل لیگ استرالیا در تیم ملبورن سیتی موفق شد دو گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل نیز فراهم کرد تا مورد توجه استرالیایی ها نیز قرار گیرد. او می توانست برای تیم ملی ایران نیز بازی کند ولی به نظر می رسد ارزانی به دنبال حضور در جام جهانی بوده است و به همین خاطر نتوانسته است پیشنهاد استرالیا را رد کند.

فهرست ۳۲ نفره تیم ملی استرالیا در حالی اعلام شده که قرار است بعد از بازی‌های دوستانه این کشور در راه انتخابی جام جهانی، فهرست نهایی و ۲۳ نفره استرالیا برای حضور در این رقابت ها اعلام شود.

فهرست اولیه استرالیا برای حضور در جام جهانی به شرح زیر است: 

دروازه بانان: برد جونز (فاینورد)، میچل لانگرک (ناگویا)، متئو رایان (برایتون)، دنی ووکوویچ (خنک)

مدافعان: عزیر بهیچ (بورسااسپور)، میلوس دهنک (یوکوهاما)، آلکس گرسبورگ (روزنبرگ)،متئو یورمان (سوون)، فران کاراسیچ (لوکوموتیو)، جیمز مردیث (میلوال)، یاش ریسدون (وسترن سیدنی)، ترنت سنسبری (گراس هاپر)، الکساندر سوسنیار (ملادا)، بیلی رایت (بریستول سیتی)، یاشوا بریلیانت (سیدنی)

هافبک ها: جکسون اروین‌ (هال سیتی)، میل یدیناک (استون ویلا)، رابی کروز (بوخوم)، ماسیمو لوگانو (کوئینزپارک)، مارک میلیگان (الاهلی)، آرون موی (هادرزفیلد)، دانیل ارزانی (ملبورن سیتی)، تام راجیک (سلتیک)، جیمز ترویسی (ملبورن ویکتوری)، تیم کیهیل (میلوال)

مهاجمان: آپوستولوس جیانو (گوانگژو)، تامی جوریچ (لوزان)، متئو لکی (هرتابرلین)، جیمز مک لارن (هیبرنین)، آندره نابوت (اوراواردز)، دیمی پتراتوس (نیوکاسل جتس) و نیکیتا روکاویتسیا (مکابی)


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه