وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » احتمال قرنطینه کل ویکتوریا به دلیل اوج گرفتن شیوع کرونا

تاریخ انتشار : 1399/04/11 - 11:16

احتمال قرنطینه کل ویکتوریا به دلیل اوج گرفتن شیوع کرونا

صدای استرالیا– فرماندار ویکتوریا هشدار داد درصورتی که روند افزایش آمار مبتلایان مهار نشود، ممکن است کل ایالت دوباره تحت […]

احتمال قرنطينه كل ويكتوريا به دليل اوج گرفتن شيوع كرونا

صدای استرالیا– فرماندار ویکتوریا هشدار داد درصورتی که روند افزایش آمار مبتلایان مهار نشود، ممکن است کل ایالت دوباره تحت قرنطینه کامل قرار بگیرد.

دنیل اندروز این سخنان را پس از اعلام برقراری محدودیت‌های شدید در ۱۰ منطقه از ایالت که به کانون شیوع تبدیل شده‌اند، بیان کرد. به گفته اندروز اگر شیوع ویروس از محدوده‌های تعیین شده فراتر برود، احتمال بازگشت محدودیت‌های تردد در کل ایالت وجود دارد.

اندروز در سخنانش گفت:بیماری تمام نشده‌است، به شدت مسری است و حتی کوچکترین تخطی از مقررات می‌تواند به پخش شدن ویروس در جامعه کمک کند. به گفته او تصمیم برای ممنوعیت تردد در ۱۰ منطقه ویکتوریا بسیار دشوار بود، اما باید میان تعطیل شدن ۱۰ منطقه یا کل ایالت یک مورد انتخاب می‌شد. به گفته او، کارهای بسیار ساده مانند رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت، می‌تواند تاثیری بزرگ بر مهار ویروس داشته باشد.

از نیمه‌شب چهارشنبه، مقررات خانه‌نشینی و ممنوعیت تردد در ۱۰ منطقه از ویکتوریا به اجرا گذاشته می‌شود و ساکنان تنها برای خرید مایحتاج، آموزش و تحصیل، ورزش و مراقبت اجازه خروج از خانه را خواهند داشت.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه