وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » احتمال رفع محدودیت‌های مرحله ۳ مناطق رجیونال ویکتوریا تا هفته آینده

تاریخ انتشار : 1399/06/20 - 13:23

احتمال رفع محدودیت‌های مرحله ۳ مناطق رجیونال ویکتوریا تا هفته آینده

صدای استرالیا- گزارش‌ها نشان می‌دهد که روز پنجشنبه هیچ مورد جدیدی از ویروس کرونا در مناطق رجیونال ویکتوریا  گزارش نشده و این بدان‌معنا است که از اوایل هفته آینده محدودیت‌های مرحله سوم این منطقه رفع شود.

احتمال رفع محدودیت‌های مرحله 3 مناطق رجیونال ویکتوریا تا هفته آینده

صدای استرالیا– گزارش‌ها نشان می‌دهد که روز پنجشنبه هیچ مورد جدیدی از ویروس کرونا در مناطق رجیونال ویکتوریا  گزارش نشده و این بدان‌معنا است که از اوایل هفته آینده محدودیت‌های مرحله سوم این منطقه رفع شود.

محدودیت‌ها در مناطق رجیونال ویکتوریا (تمام مناطق در ایالت ویکتوریا به جز شهر ملبورن) زمانی کاهش خواهد یافت که متوسط ثبت موارد روزانه طی ۱۴ روز به زیر ۵ برسد و همچنین به‌مدت ۱۴ روز صفر مورد با منبع ناشناخته ثبت شود. میانگین ۱۴ روزه فعلی برای ناحیه ویکتوریا ۴٫۵ مورد در روز است و این منطقه هنوز ۷۲ مورد فعال تحت محدودیت‌های این مرحله دارد.

درحال‌حاضر در چند منطقه در ایالت ویکتوریا هیچ مورد فعالی از ویروس کرونا ثبت نشده است. هرچند به‌نظر می‌رسد در بعضی نواحی این ایالت اوضاع تحت کنترل باشد اما اخبار چندان نویدبخشی از ملبورن به گوش نمی‌رسد. به‌طوری‌که، روز پنجشنبه در این کلا‌ن‌شهر ۵۱ مورد جدید ویروس کرونا ثبت شد.

درحال‌حاضر متوسط ۱۴ روزه برای ملبورن معادل ۷۰٫۱ مورد جدید روزانه است و این شهر برای‌اینکه بتواند به مرحله بعدی نقشه راه ایالت ویکتوریا برای خروج از محدودیت‌ها گام بردارد باید تا ۲۸ سپتامبر طی ۱۴ روز به‌ میانگین ۳۰ تا ۵۰ مورد برسد.

منبع: ۷ نیوز

اخبار مرتبط:

ویکتوریا چگونه از قرنطینه خارج می‌شود؛ اعلام نقشه‌راه برای از بین رفتن محدودیت‌ها

تمدید وضعیت فاجعه در ایالت ویکتوریا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه