وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
» اجتماعی » احتمال تغییر در پروتکل‌های بهداشتی پس از رسیدن به واکسیناسیون ۸۰ درصدی

تاریخ انتشار : 1400/08/15 - 4:36

احتمال تغییر در پروتکل‌های بهداشتی پس از رسیدن به واکسیناسیون ۸۰ درصدی

صدای استرالیا– بر اساس مدل‌سازی جدید ارایه شده از سوی موسسه دوهرتی به کابینه ملی، توصیه شده که با توجه […]

احتمال تغییر در پروتکل‌های بهداشتی پس از رسیدن به واکسیناسیون 80 درصدی

صدای استرالیا– بر اساس مدل‌سازی جدید ارایه شده از سوی موسسه دوهرتی به کابینه ملی، توصیه شده که با توجه به نرخ بالای واکسیناسیون، تغییراتی در پروتکل‌های کووید-۱۹ اعمال شود.

بر اساس مدل‌سازی ارایه شده، ردگیری تک تک موارد بیماری دیگر نه کارآمد است و نه قابل انجام. همچنین تماس‌های کوتاه مدت با افراد آلوده نیازمند به ایزوله شدن نخواهند داشت. همچنین افراد واکسینه شده‌ای که تست کرونای‌شان مثبت شود، کافی است ۷ روز در خانه بمانند.

موسسه دوهرتی در آخرین روزآمدسازی مدل‌ ارایه شده‌اش به کابینه ملی، به این نتیجه رسیده که در مورد تعداد بالای موارد ابتلا و همچنین برای گروه‌ها، نواحی و شرایط پر ریسک، مانند جوامع بومی و مدارس، نیاز به استراتژی‌های اختصاصی بهداشتی احساس می‌شود.

اسکات موریسون، روز جمعه و پس از جلسه کابینه ملی در این مورد گفت: نظارت بر مناطق پر ریسک برای شناسایی شیوع بیماری در مراحل اولیه و اجرای برنامه‌های مدیریت، می‌تواند موجب کاهش ابتلا شود، مدارس را باز نگه دارد و اختلال در روند آموزش حضوری را به حداقل برساند.

مدل‌سازی یاد شده همچنین نشان می‌دهد که در صورت رسیدن به نرخ ۸۰ درصدی واکسیناسیون کامل افراد واجد شرایط، موارد ابتلای ناشی از مسافران بین‌المللی، قابل مدیریت خواهد بود.

از سوی دیگر، دولت فدرال متعهد شده کهبرنامه واکسیناسیون کودکان۵ تا ۱۱ ساله را در صورت تایید رگولاتور دارویی و گروه مشاوره ایمنی سازی به اجرا بگذارد.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه