وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اسلایدر » اتاقک های حبابی، آسمان استرالیا در آغوش شما

تاریخ انتشار : 1396/11/17 - 12:01

اتاقک های حبابی، آسمان استرالیا در آغوش شما

صدای استرالیا– استرالیا جاذبه های فراموش نشدنی بسیاری دارد، نمی توان از هتل های لوکس و پرستاره آن گذشت. البته […]

اتاقک حبابی در استرالیا

صدای استرالیا– استرالیا جاذبه های فراموش نشدنی بسیاری دارد، نمی توان از هتل های لوکس و پرستاره آن گذشت. البته اینبار تجربه ای متفاوت برای گردشگران دارد. اتاقک های حبابی گردشگران را به جای ستاره های هتل به ستاره های آسمان علاقه مند می کند.

اتاقک حبابی در استرالیا

اتاقک های حبابی ( Bubbletent ) در دره کاپرتی ( Capertee ) در نیوساوت ویلز این امکان را به میهمانان خود می دهد تا هنگام استراحت یا خواب ، آسمان را تماشا کنند. با وجود اینکه برگزار کننده آدرس دقیق محل اقامت را پیش از رزرو هتل به شما نمی دهد اما در محدوده لیتگو (Lithgow) و ماجی (Mudgee) در ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب سیدنی قرار دارد. این منطقه یکی از مهمترین مناطق جهان برای علاقه مندان به پرنده نگری که از شاخه های گردشگری و طبیعت گردی است محسوب می شود.

اتاقک حبابی در استرالیا

به محض تاریک شدن آسمان کم کم ستارگان در آن نمایان می شوند ، جایی که این اتاقک های حبابی قرار گرفته است از شهر بزرگی همانند سیدنی دور است بنابراین تنها نورهای مصنوعی که خواهید دید چراغ هایی است که در بزرگراهها روشن می شوند و از آنجایی که آسمان این منطقه همیشه صاف و شفاف است به خوبی می توان تمام ستارگان درخشان را در آسمان دید. اقامت در این اتاق های حبابی برای علاقه مندان به طبیعت و آنهایی که می خواهند سقفی به اندازه آسمان داشته باشند بسیار لذتبخش خواهد بود.

اتاقک حبابی در استرالیا

این چادر ها با یک سیستم کم فشار هوا که توسط یک موتور خورشیدی کار می کند دائما در حال پر شدن است. این یک سفر ماجراجویانه به حساب می آید ولی باوجود اینکه شما در چادر اقامت دارید امکانات کاملی از جمله آب لوله کشی و توالت همچنین تلسکوپ برا     ی اکتشاف فضا و iPad   با اپلیکیشن های تخصصی پرنده نگری و ستاره شناسی دارد.

اتاقک حبابی در استرالیا

شما آنجا وقت زیادی دارید برای گردش اطراف محل اقامت و همچنین کتاب خواندن یا نقاشی کردن.

اتاقک حبابی در استرالیا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر , فرهنگی , گردشگری
ارسال دیدگاه