وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » آغاز مراحل انتخابی دختر شایسته استرالیا

تاریخ انتشار : 1397/01/03 - 16:10

آغاز مراحل انتخابی دختر شایسته استرالیا

صدای استرالیا- مراسم مقدماتی انتخاب دختر شایسته استرالیا در ایالت نیو سات ولز شب گذشته (22 مارچ) در هتل لوکس Sir Stampord سیدنی برگزار شد.

مراسم مقدماتی انتخاب دختر شایسته استرالیا در نیو سات ولز برگزار شد

صدای استرالیا- مراسم مقدماتی انتخاب دختر شایسته استرالیا در ایالت نیو ساوت ولز شب گذشته (۲۲ مارچ) در هتل لوکس Sir Stampord سیدنی برگزار شد.

۱۰ نفر انتخابی دور اول مسابقات در نیو سات ولز

در این مراسم تعدادی از برگزیدگان ایالت نیو ساوت ولز انتخاب شدند که در مراحل بعدی با دیگر شرکت کنندگان رقابت خواهند کرد تا لیست نهایی این ایالت مشخص شود. بخش نهایی این مسابقه در جولای امسال برگزار می شوند که برگزیدگان هر ایالت در آنجا به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره MISS WORLD AUSTRALIA به صورت سالانه دختران شایسته استرالیا را شناسایی می کند که مهمترین شاخصه های آن زیبایی، هوش و استعداد و حس نوع دوستی است. هدف این سازمان شناسایی و تقویت این جوانان به عنوان سفیران نیکوکاری برای تاثیرگذاری بر جوامعشان است.

Madeline Cowe دختر شایسته استرالیا در سال ۲۰۱۶ داور این بخش از مسابقات

برای شرکت در این مسابقه و سنجیدن شانس خود باید شهروندی یا اقامت استرالیا را داشته باشید، بین ۱۷ تا ۲۷ سال سن داشته باشید، ازدواج نکرده باشید و چند شرط دیگر که با مراجعه به سایت آن مطلع خواهید شد. در این بخش یک شرکت کننده با بک گراند عراقی حضور داشت که موفق نشد از برگزیدگان این بخش باشند.

عکس های بیشتر ببینید.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه