وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » آزادی‌هایی که از اواسط اکتبر به نیوساوت‌ولزی‌های واکسینه شده داده می‌شود

تاریخ انتشار : 1400/06/08 - 9:25

آزادی‌هایی که از اواسط اکتبر به نیوساوت‌ولزی‌های واکسینه شده داده می‌شود

صدای استرالیا - جان باریلارو، معاون نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز موارد آزادی‌هایی را که پس از رسیدن به سطح واکسیناسیون 70 درصدی، به افراد کاملا واکسینه شده اعطا می‌شود، اعلام کرد.


صدای استرالیا – جان باریلارو، معاون نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز موارد آزادی‌هایی را که پس از رسیدن به سطح واکسیناسیون ۷۰ درصدی، به افراد کاملا واکسینه شده اعطا می‌شود، اعلام کرد.

وی گفت که دولت این ایالت، تعدادی از محدودیت‌های کم خطر را حذف خواهد کرد و زمانی که واکسیناسیون به سطح ۸۰ درصد برسد، آزادی‌های  بیشتری اعطا خواهد شد.

پیش از این، در روز یکشنبه، گلادیس برجیکلیان نیز تایید کرده بود که با رسیدن به سطح واکسیناسیون ۷۰ درصدی، فارغ از تعداد افراد بیمار، از شدت محدودیت‌ها کاسته خواهد شد.

باریلارو گفت: با دسترسی به سطح واکسیناسیون ۷۰ درصدی که احتمالا اواسط اکتبر رخ خواهد داد، می‌توانیم مواردی مانند صرف غذا در فضای باز را مجاز کنیم. شاید میخانه‌ها، کلوپ‌ها، کافه‌ها و خرده فروشی‌ها نیز باز شوند.

وی افزود که در آن زمان هم اقدامات احتیاطی مانند مقررات ۴ متر مربعی به ازای هر نفر، فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن، برقرار خواهد ماند.

وی اظهار کرد: در همین حال اپلیکیشن Services NSW بروزرسانی خواهد شد و این امکان را به مردم خوهد داد تا ضمن اسکن QR Code بتوانند وضعیت واکسیناسیون خود را مشاهده و در صورت نیاز به دیگران نشان دهند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه