وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اخبار » یک شراب شیراز استرالیای جنوبی، بهترین شراب جهان شد

تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 2:55

یک شراب شیراز استرالیای جنوبی، بهترین شراب جهان شد

صدای استرالیا– یک بطری ۲۰ دلاری شراب شیراز محصول استرالیای جنوبی در مسابقاتی معتبر به عنوان بهترین شراب قرمز جهان […]

یک شراب شیراز استرالیای جنوبی، بهترین شراب جهان شد

صدای استرالیا– یک بطری ۲۰ دلاری شراب شیراز محصول استرالیای جنوبی در مسابقاتی معتبر به عنوان بهترین شراب قرمز جهان انتخاب شد.

شراب شیراز Taylors Heritage Label محصول ۲۰۲۲ توانست با امتیاز عالی ۱۰۰ و با غلبه بر رقبای سطح‌بالایی از سراسر جهان این عنوان را به دست بیاورد.

این نتیجه در روز ۳۰ اکتبر و در جریان بیستمین مسابقات سالانه بین‌المللی شراب و مشروبات الکلی VINUS اعلام شد.

شراب شیراز کارخانه شراب‌سازی خانوادگی کلیر ولی در رقابت با ۵۸۰ محصول از ۱۵ کشور و با داوری گروهی از متخصصان، شراب‌سازان و روزنامه‌نگاران این عنوان را از آن خود کرد.

میچل تیلور، شراب‌ساز و مدیر عامل Taylors Heritage که از نسل سوم این خانواده است، گفت: ما نه تنها یک جایزه بزرگ برای شراب خود به دست آوردیم، بلکه داوران این شراب را شایسته دریافت ۱۰۰ امتیاز دانستند که این فوق العاده است.

وی افزود: شراب Taylors Heritage Label محصول ۲۰۲۲ محصول خاصی است که میراث شراب‌سازی خانوادگی ما را نشان می‌دهد و از اولین محصول ما در سال ۱۹۷۳ الهام گرفته  است.

تیلور گفت: اکنون پس از ۵۰ سال به خود می‌بالیم که نماینده کلیر ولی و استرالیای جنوبی هستیم و این جوایز کیفیت شراب‌های استرالیا را به جهان نشان می‌دهد.

شراب شیراز Taylors Heritage Label از میوه‌هایی تولید می‌شود که در املاک این خانواده کشت می‌شوند. این شراب رایحه‌ای فریبنده و تند از تمشک‌های رسیده و آلو، توت سیاه و گیلاس سیاه و طعم ثانویه لطیفی از موکا، ادویه و قهوه دارد. 

این دومین سال متوالی است که تیلور جایزه معتبری را دریافت می‌کند. در سال ۲۰۲۲ نیز این شراب‌سازی جایزه مشابهی را شراب شیراز ۲۰۲۰ خود دریافت کرده بود.

تیلورز امسال در این مسابقات مجموعا شش مدال طلای دوبل و ۱۰ مدال طلا کسب کرد.

دو برنده دیگر مدال طلای دوبل علاوه بر شراب شیراز ۲۰۲۲، شراب‌های Cabernet Sauvignon 2019 و Pioneer Shiraz 2019 بودند که هر دو موفق به کسب ۹۹ امتیاز از داوران شدند و در فهرست ده محصول برتر مسابقات VINUS 2023قرار گرفتند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه