وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024
» اخبار » آمازون استرالیا ۱۴۰۰ فرصت شغلی فصلی ارائه کرد

تاریخ انتشار : 1403/02/17 - 5:28

آمازون استرالیا ۱۴۰۰ فرصت شغلی فصلی ارائه کرد

صدای استرالیا- آمازون استرالیا 1400 کارگر فصلی را برای کمک به انتخاب، بسته‌بندی و ارسال بسته‌ها در انبارهای خود در سراسر کشور قبل از فصل حراج میانه سال استخدام می‌کند.


صدای استرالیا- آمازون استرالیا ۱۴۰۰ کارگر فصلی را برای کمک به انتخاب، بسته‌بندی و ارسال بسته‌ها در انبارهای خود در سراسر کشور قبل از فصل حراج میانه سال استخدام می‌کند.

این غول تجارت الکترونیک برنامه‌هایی را برای کارکنان خود در مراکز تدارکات و سایت‌های خود پیش از رویداد خرید Prime Day  که به طور گسترده در ماه ژوئیه برگزار می‌شود، اعلام کرده است.

بنا بر اعلام آمازون ۷۰۰ فرصت شغلی در نیوساوت‌ولز، ۳۵۰ فرصت در ویکتوریا، ۲۰۰ فرصت در کوئینزلند و ۱۳۰ فرصت شغلی در استرالیای غربی برای این منظور به وجود آمده است.

میشل تئوفیلو، رئیس عملیات منابع انسانی در آمازون استرالیا، گفت: هیچ تجربه قبلی یا مدرک رسمی برای این مشاغل که انتظار می‌رود حتی چند ماه ادامه داشته باشند، لازم نیست.

وی گفت: اینها مشاغل اداری نیستند و نقش‌های فیزیکی‌اند. فکر می‌کنم چیز شگفت انگیز در مورد آمازون این است که ما افراد در هر سنی و در تمام مراحل زندگی داریم که برای ما کار می‌کنند. ما از هر کسی در هر سنی استقبال می‌کنیم.

او با این حال مشخص نکرد که دستمزد این مشاغل فصلی چقدر خواهد بود.

آمازون قبلاً به دلیل شرایط بد کاری در انبارها و عملیات تحویل خود مورد انتقاد قرار گرفته بود.

برای کشب اطلاعات بیشتر در مورد این مشاغل می‌وانید به وب‌سایت کاریابی آمازون در این لینک مراجعه کنید.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه