وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اخبار » پیش‌بینی قهرمان جام ملت‌های آسیا با ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی

تاریخ انتشار : 1397/10/16 - 21:46

پیش‌بینی قهرمان جام ملت‌های آسیا با ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی

صدای استرالیا – گروه رسانه‌ای صدای استرالیا با همکاری دفتر حسابداری و مالیاتی ایتکس پلاس (eTax Plus) اقدام به برگزاری مسابقه پیش‌بینی قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌کند.

پیش‌بینی قهرمان جام ملت‌های آسیا با 1000 دلار جایزه نقدی

صدای استرالیا – گروه رسانه‌ای صدای استرالیا با همکاری دفتر حسابداری و مالیاتی ایتکس پلاس (eTax Plus) اقدام به برگزاری مسابقه پیش‌بینی قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌کند.

برای شرکت در این مسابقات که با جوایز نقدی همراه است باید قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را به طور صحیح پیش‌بینی کنید.

در پایان این رقابت، از میان افرادی که قهرمان این دوره از جام ملت‌های آسیا را به درستی پیش‌بینی کند ۱۰ نفر به قید قرعه انتخاب شده و به هر کدام از آنها جایزه ۱۰۰ دلاری داده خواهد شد.

نکات مهم و شرایط شرکت در مسابقه:

۱- مسابقه پیش‌بینی تنها در کانال تلگرام صدای استرالیا به آدرس t.me/VOAustralia برگزار می‌شود و در دیگر صفحات ما در شبکه های اجتماعی و وب سایت صدای استرالیا در این خصوص تنها اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین عزیزانی که پیش‌بینی خود را در صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی اعلام کنند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

۲- برای شرکت در این رقابت باید پیش‌بینی خود در خصوص قهرمان این دوره از رقابت‌ها را تا پیش از آغاز نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی در بامداد روز ۲۹ ژانویه به وقت استرالیا اعلام کنید.

۳- جوایز برندگان تنها در استرالیا و به حساب بانک استرالیایی به نام برنده قابل پرداخت خواهد بود.

۴- اسامی برندگان حداکثر تا دو روز پس از برگزاری رقابت فینال جام ملت‌های آسیا از طریق وب سایت، کانال تلگرام و صفحات صدای استرالیا در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

۵- تصمیم گیری در خصوص موارد پیش‌بینی نشده بر عهده برگزار کنندگان مسابقه خواهد بود.

برای آشنایی با دفتر حسابداری و مالیاتی ایتکس پلاس (eTax Plus) و ارتباط با متخصصان آن می‌توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.etaxplus.com.au/ مراجعه کنید و یا با شماره‌ زیر تماس بگیرید:

۱۳۰۰۲۲۱۱۲۵


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • Mukhtar

    تاریخ : ۹ - بهمن - ۱۳۹۷

    از نشر خبر های موثق وبه وقت تان تشکر


    پاسخ

ارسال دیدگاه