وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » نگرانی از اعتصاب کارگران فرودگاه‌های استرالیا در تعطیلات پایانی سال

تاریخ انتشار : 1401/07/28 - 3:42

نگرانی از اعتصاب کارگران فرودگاه‌های استرالیا در تعطیلات پایانی سال

صدای استرالیا - استرالیایی‌ها در اوج تعطیلات پایان سال با دور دیگری از هرج و مرج در شلوغ‌ترین فرودگاه‌های این کشور روبرو می‌شوند.


صدای استرالیا – استرالیایی‌ها در اوج تعطیلات پایان سال با دور دیگری از هرج و مرج در شلوغ‌ترین فرودگاه‌های این کشور روبرو می‌شوند.

.

کارگران امداد و آتش‌نشانی فرودگاه‌ها تهدید کرده‌اند که در تعطیلات کریسمس و سال نو به دلیل اختلافات شغلی ترک کار خواهند کرد. آنها خواستار افزایش ۱۵ درصدی دستمزد طی سه سال و بهبود شرایط ایمنی هستند.

تاکنون این اختلافات شامل کارگران فرودگاه‌های سیدنی، ملبورن و بریزبن بوده اما بیم آن می‌رود که این اختلافات به سایر فرودگاه‌های استرالیا نیز گسترش یابد.

مسافران با صف‌های عظیم، مشکلات گم شدن چمدان و لغو ناگهانی پروازها به ویژه در دوره‌های اوج تعطیلات مانند عید پاک و تعطیلات مدرسه مواجه شده‌اند.

در همین حال، قیمت سفرهای بین‌المللی در مقایسه با سطوح قبل از پاندمی کووید افزایش یافته است.

متوسط ​​قیمت یک صندلی اکونومی با ۳۳ درصد افزایش به ۱۸۱۷ دلار در مقایسه با ۱۳۶۲ دلار در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

ارزان‌ترین روز برای پرواز، روز استرالیا است، زمانی که پروازهایی با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار وجود دارد در حالی که گران‌ترین روز برای پرواز، ۲۰ دسامبر است که هزینه‌ها به بیش از ۲۰۰۰ دلار هم می‌رسد.بیشترین مقاصد توریستی که جستجو شده‌اند عبارتند از: ملبورن به دهلی نو، سیدنی به دنپاسار، ملبورن به دنپاسار، سیدنی به هوشی مین سیتی و سیدنی به مانیل.

منبع: ۹news


برچسب ها : , , , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه