این بازیکن جوان که در ایران متولد شده و در استرالیا رشد کرده است سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی استرالیا در رده های سنی زیر ۱۷ سال،زیر ۱۹ سال و امید را نیز در کارنامه دارد.

ارزانی در این فصل ۷ بازی برای ملبورن سیتی انجام داد و پنج شنبه هفته گذشته اولین گل خود را برای این تیم مقابل نیوکاسل جت به ثمر رساند.
در واقع ماه ژانویه،ماه درخشانی برای این ستاره ایرانی بود. یک گل،دو پاس گل و در مجموع ۲۹۳ دقیقه بازی حاصل کار ارزانی در اولین ماه سال ۲۰۱۸ بود.
حالا نام ارزانی بیش از پیش در استرالیا بر سر زبان افتاده و با آمدن فان مارویک سرمربی جدید تیم ملی استرالیا،و با توجه به حضور این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ ،انتظار می رود ارزانی بیشتر از قبل در کانون توجه باشد.

پدیده این روزهای فوتبال استرالیا با توجه به اصالت و پیشینه اش می تواند یکی از دو تیم ایران و استرالیا را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند.
اما ارزانی می گوید هنوز در این باره تصمیمی نگرفته و فعلا می خواهد روی تیم باشگاهی اش متمرکز باشد،زیرا تا وقتی در تیم باشگاهی خوب باشد فرصت پیوستن به یکی از این دو تیم ملی همچنان پیش روی او خواهد بود.

وی افزود: ” من فقط می خواهم هفته به هفته روی بازی خود برای سیتی تمرکز کنم.

“اگر من خوب کار نمی کردم،بسیاری از چیزهایی که ما در حال حاضر درباره آنها صحبت می کنیم وجود نداشت.”

“بنابراین اگر من می خواهم شانس حضور در جام جهانی یا دستیابی به هر موفقیتی را داشته باشم ، باید به خوب بازی کردن ادامه دهم.”

“این رویای هر بچه ای است که در حال رشد است، شما می خواهید در یک جام جهانی بازی کنید، شما می خواهید در لیگ A بازی کنید، شما می خواهید در همه لیگ های برتر در همه جا بازی کنید.

“باید با پدر و مادرم صحبت کنم، باید با پدرم صحبت کنم، و باید با هم تصمیم بگیریم”.

“واقعا در مورد آن فکر نکرده ام، من در استرالیا بزرگ شده ام، اما از طرف دیر در ایران به دنیا آمده ام.”
ارزانی درباره پیوستن به یک تیم اروپایی نیز گفت دوست ندارد مانند بسیاری از بازیکنان استرالیایی زود راهی اروپا شود و زود هم برگردد،می خواهد ابتدا در لیگ استرالیا به حد کافی پیشرفت کند و سپس راهی اروپا شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان