وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » مشاغلی با ۳۰۰ هزار دلار حقوق که کسی دوست‌شان ندارد

تاریخ انتشار : 1401/10/02 - 4:58

مشاغلی با ۳۰۰ هزار دلار حقوق که کسی دوست‌شان ندارد

صدای استرالیا- شرکت معدنی Mineral Resources استرالیا به امید جذب نیروهای مورد نیاز اعم از افراد ماهر و غیرماهر، یک کمپین استخدامی در نیوزیلند راه‌اندازی کرده است.


صدای استرالیا- شرکت معدنی Mineral Resources استرالیا به امید جذب نیروهای مورد نیاز اعم از افراد ماهر و غیرماهر، یک کمپین استخدامی در نیوزیلند راه‌اندازی کرده است.

این کمپین در حالی اجرا شده که شرکت معدنی مستقر در پرت، در جذب متقاضیان کار در استرالیا ناموفق بود.

در این کمپین استخدامی، کارگران نیوزیلندی می‌توانند با حقوق سالانه تا ۳۰۰ هزار دلار به همراه مزایای جذاب، از جمله پرواز رایگان داخلی و خارجی به مدت شش ماه از سال، به کار در استرالیای غربی بپردازند.

مایک گری، مدیرعامل Mineral Resources گفت: مشوق‌های ما شگفت‌انگیز هستند و من شک ندارم که حقوق ما دو برابر و در برخی موارد سه برابر حقوق مشاغل در نیوزیلند است.

این شرکت در طیف گسترده‌ای از مشاغل، شامل مهندس، مدیر پروژه، سرآشپز، نظافتچی  و کارکنان منابع انسانی استخدام می‌کند. حقوق پیشنهادی برای برخی از این مشاغل تا ۳۰۰ هزار دلار در سال می‌رسد که در مقایسه با میانگین حقوق سالانه در استرالیا (۵۲۳۳۸ دلار) مبلغ هنگفتی است.

برای مقایسه، داده‌های اخیر اداره آمار استرالیا نشان می‌دهد که میانگین درآمد مشاغل تمام وقت در صنعت معدن حدود ۱۴۰ هزار دلار در سال است.

با وجود این دستمزدهای بالا، گزارش‌ها نشان می‌دهد که بخش معدن با کمبود شدید نیروی کار مواجه است؛ تا حدی که ممکن است برخی از فعالیت‌های معدنی، به دلیل نبود افراد کافی برای تکمیل نقش‌های مورد نیاز، در معرض تعطیلی قرار بگیرد.

با این حال، صنعت معدن برای برخی استرالیایی‌ها شغل نامحبوبی محسوب می‌شود؛ زیرا نیاز به کار در ساعات طولانی به طور مداوم دارد. همچنین به دلیل شیفتی بودن این مشاغل، اغلب کارکننان ناگزیرند که در مکان‌های دور و از خانواده زندگی کنند.

منبع: یاهو فایننس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :2
  • نادرعلی

    تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۴۰۱

    سلام.
    خودم فارغ التحصیل از رشته جیولوجی و معاون پولیتخنیک کابل مدت ۱۲ سال است در این بخش وظیفه اجرا نموده ام، با سخترین شرایط کار کردن بخصوص در بخش زغال سنگ.
    اکنون که شرایط در کشور خودمان بسیار سخت و مشکل شده است. بخصوص برای هزاره ها که یک اقلیت محروم هستند.
    اکنون حاضر هستم در بخش تخصص که دارم در سخت ترین شرایط برای هم نسلانش خود مصدر خدمت شوم در گوشه دنیا که باشد.


    پاسخ

  • محمد علی

    تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۴۰۱

    فارغ اتحصیل رشته زمین شناسی، فعالیت در بخش های تفحص و اکتشاف منرالهای صنعتی( طلا، آهن، تنتالیم، لیتیم، نفرایت، جیدایت، تالک و مرمرها) کار های زیادی انجام داده ام.
    در سیمنارهای مختلف زمین شناسی در کشور های چون هندوستان، چین، ایران و در پروسه های آموزشی ریاست سروی جیولوجی آمریکا اشتراک کردم.


    پاسخ

ارسال دیدگاه