وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » قیمت‌های بالای بلیت کنسرت تیلور سوئیفت در استرالیا

تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 6:17

قیمت‌های بالای بلیت کنسرت تیلور سوئیفت در استرالیا

صدای استرالیا - تیلور سوئیفت، خواننده، ترانه‌سرا و سوپراستار آمریکایی در اوایل سال ۲۰۲۴ به استرالیا خواهد آمد و در این کشور پنج اجرا خواهد داشت.

قیمت‌های بالای بلیت کنسرت تیلور سوئیفت در استرالیا

صدای استرالیا – تیلور سوئیفت، خواننده، ترانه‌سرا و سوپراستار آمریکایی در اوایل سال ۲۰۲۴ به استرالیا خواهد آمد و در این کشور پنج اجرا خواهد داشت.

تیلور سوئیفت در ابتدا قصد داشت در سال ۲۰۲۰ تور استرالیا را برگزار کند اما پاندمی کووید مانع این کار شد. کنسرت سوئیفت ۳.۵ ساعت طول می‌کشد و به نظر می‌رسد او در این کنسرت ۴۴ آهنگ را خواهد خواند و در طول اجرا ۱۰ بار لباس خود را تغییر خواهد داد.

پنج نمایش سوئیفت در استرالیا شامل دو نمایش در ملبورن و سه نمایش در سیدنی خواهد بود.

از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که تیلور سوئیفت بیشتر از هر خواننده زن دیگری که پیشتر به استرالیا آمده است، بلیت خواهد فروخت و بلیت‌های او نسبت به سایرین قیمت‌های بالاتری خواهند داشت.

بلیت پایه و اصلی کنسرت سوئیفت بین ۸۰ تا ۳۸۰ دلار قیمت دارد. قیمت بسته‌های VIP نیز بین ۳۵۰ تا ۱۲۴۹ دلار است. هنوز تعداد فروش بلیت و بسته‌های VIP مشخص نیست و فروش آنها بستگی به میزان تقاضا دارد.

آخرین باری که سوئیفت در استرالیا تور برگزار کرد، یعنی سال ۲۰۱۸، قیمت بلیت او در بالاترین سطح به ۸۲۰ دلار رسید. حالا قیمت بلیت او نسبت به سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

هزینه دیدن تیلور سوئیفت بیشتر از هر خواننده دیگری است. حتی قیمت بلیت اد شیرن نیز بسیار کمتر از سوئیفت است. زمانی که این آهنگساز معروف بریتانیایی در سال ۲۰۲۳ به استرالیا آمد، قیمت بلیت‌های او در بالاترین سطح خود به ۱۹۰ دلار رسید که در مقایسه به بالاترین سطح قیمت بلیت سوئیفت، بسیار کمتر است.

البته تمام قیمت‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، عملا یک رویا هستند و به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای بلیت‌های تیلور سوئیفت عملا خرید مستقیم این بلیت‌ها ممکن نیست و متقاضیان مجبور هستند این بلیت‌ها را با قیمت‌های بسیار بالاتر در بازارهای ثانویه بخرند. مثلا در لس آنجلس، قیمت بلیت اجرای تیلور سوئیفت در بهترین بخش سالن در بازار ثانویه حتی به قیمت نجومی ۳۰ هزار دلار هم رسیده است! یا در مینیاپلیس قیمت بلیت او به ۹۰۰ تا ۱۲۰۰۰ هزار دلار هم رسید!

منبع: یاهو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه