وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » برنده لاتاری ۲۲ میلیون دلاری که قدر آن را ندانست!

تاریخ انتشار : 1402/04/07 - 3:41

برنده لاتاری ۲۲ میلیون دلاری که قدر آن را ندانست!

صدای استرالیا - بسیاری از مردم در استرالیا و جهان رویای برنده شدن در لاتاری را در سر می‌پرورانند، به امید بدست آوردن پول هنگفتی که زندگی آنها را یک شبه تغییر دهد.


صدای استرالیا – بسیاری از مردم در استرالیا و جهان رویای برنده شدن در لاتاری را در سر می‌پرورانند، به امید بدست آوردن پول هنگفتی که زندگی آنها را یک شبه تغییر دهد. روز پنج‌شنبه گذشته هم بسیاری از استرالیایی‌ها برای برنده شدن در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون دلاری پاوربال تلاش کردند.

اما این رویا که برای جاشوا جان وینسلت به واقعیت تبدیل شده بود به کابوسی برایش بدل شد.

سال ۲۰۱۷، وقتی جاشوا در اواسط دهه سوم زندگی خود بود، حدود ۲۲.۳ میلیون دلار در یک لاتاری برنده شد. او پس از برنده شدن در لاتاری، کار خود به عنوان لوله‌کش را رها و زندگی جدیدش را آغاز کرد. زندگی جدیدی که طی سه سال باعث سقوط او شد.

پلیس در ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ و پس از پیدا کردن سرنخی مبنی بر اینکه در خانه جاشوا در آدلاید مواد مخدر تولید می‌شود، به خانه وی حمله کرد.

تصاویر منتشر شده از خانه جاشوا، خانه‌ای در هم ریخته و بسیار نامرتب و در یک کلام افتضاح را نشان دادند. ماموران پلیس در خانه جاشوا ۲.۲۷ گرم کوکائین، ۲۳.۹ گرم ماده مخدر MDMA در اتاق خواب و ۴.۴ گرم دیگر از همین ماده را در قفسه کمد لباس وی کشف کردند. پلیس همچنین یک اسلحه  و مهمات آن را که در حمام خانه وی پنهان شده بودند، پیدا کرد.

جاشوا در ۲۷ آگوست در دادگاه منطقه آدلاید به دو فقره تهیه MDMA، داشتن یک قبضه اسلحه گرم ناشناس بدون مجوز، داشتن مهمات بدون مجوز و عدم نگهداری اسلحه یا مهمات به صورت ایمن اعتراف کرد.

قاضی هیث بارکلی گفت که مشکلات جاشوا از زمانی آغاز شد که او در لاتاری برنده شد و به سبک زندگی کسل‌کننده و لذت‌طلبانه روی آورد. این سبک زندگی باعث اعتیاد او به مواد مخدر و معاشرت با افراد نامناسب شد. جاشوا به دلیل پولی که برنده شده بود، هیچ انگیزه‌ای برای کار نداشت و هیچ کاری جز لذت بردن نداشت. با استفاده از این پول، علاوه بر خودش، برای دیگران هم مواد مخدر تهیه می‌کرد و این وضعیت باعث شد تا افراد نامطلوب زیادی در گرد او جمع شوند و یکی از آنها نیز در خانه او اسلحه و مهمات جاساز کرد.

محکوم شدن در دادگاه به خاطر هفت فقره جرم، یک زنگ بیدارباش برای جاشوا بود. او برای درمان اعتیاد خود به مواد مخدر اقدام و در یک مرکز بازپروری مواد مخدر ثبت‌نام کرد.

قاضی بارکلی، جاشوا را به سه سال و نه ماه حبس محکوم کرد، حکمی که بعدا به شرط داشتن دو سال حسن رفتار به حالت تعلیق درآمد.

منبع: یاهو نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • سپیده مفیدی

    تاریخ : ۱۷ - تیر - ۱۴۰۲

    اتفاقا لاتاری گروهی خیلیم خوبه اول ظرفیت شو پیدا کن بعد پولدار شو


    پاسخ

ارسال دیدگاه