وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » درخواست پلیس فدرال استرالیا از جوامع چندفرهنگی برای مقابله با مداخله خارجی

تاریخ انتشار : 1401/12/09 - 5:01

درخواست پلیس فدرال استرالیا از جوامع چندفرهنگی برای مقابله با مداخله خارجی

صدای استرالیا - پلیس فدرال استرالیا یک کمپین آموزشی جدید را با هدف افزایش آگاهی درباره دخالت خارجی در جوامع چندفرهنگی این کشور راه‌اندازی می‌کند.


صدای استرالیا – پلیس فدرال استرالیا یک کمپین آموزشی جدید را با هدف افزایش آگاهی درباره دخالت خارجی در جوامع چندفرهنگی این کشور راه‌اندازی می‌کند.

این ابتکار جدید در پی هشدارهای اخیر وزیر کشور و رئیس سازمان اطلاعات امنیتی استرالیا مبنی بر اینکه چند کشور در تلاش برای مداخله در سیاست استرالیا و ارعاب مخالفان سیاسی خود در جوامع مهاجران این کشور هستند، اجرا می‌شود.

استفن نات، فرمانده تحقیقات ویژه پلیس فدرال استرالیا گفت: شبکه افسران رابط این سازمان بروشورهای آموزشی مربوط به مداخله خارجی که به ۳۰ زبان مختلف چاپ می‌شوند را در جوامع آسیب‌پذیر در برابر اجبار و ارعاب توزیع می‌کنند.

این بروشورها حاوی مطالبی درباره اینکه “مداخله خارجی چیست، چگونه آشکار می‌شود و قربانیان کجا می‌توانند به دنبال کمک باشند” هستند و از افرادی که معتقدند هدف قرار گرفته‌اند می‌خواهد با خط تلفن امنیت ملی تماس بگیرند.

وزیر کشور استرالیا اوایل ماه جاری از ایران به عنوان یکی از کشورهای مسوول مداخله خارجی در استرالیا یاد و فاش کرد که سازمان‌های اطلاعاتی استرالیا اخیرا توطئه هدف قرار دادن یک ایرانی-استرالیایی معترض به رژیم جمهوری اسلامی را خنثی کردند. چند نفر دیگر از فعالان مخالف رژیم جمهوری اسلامی هم درباره چگونگی ردیابی و ارعاب خود توسط افراد مرتبط با رژیم جمهوری اسلامی با رسانه‌ها صحبت کرده‌اند.

منبع: abc


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه