وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » درخواست از فدراسیون فوتبال استرالیا: فغانی را در لیست استرالیا قرار دهید!

تاریخ انتشار : 1401/07/11 - 2:45

درخواست از فدراسیون فوتبال استرالیا: فغانی را در لیست استرالیا قرار دهید!

صدای استرالیا - در پی کنار گذاشته شدن علیرضا فغانی از فهرست داوران بین‌المللی ایران، گروهی از ایرانیان خواستار قرار گرفتن او در فهرست داوران بین‌المللی استرالیا شدند.


صدای استرالیا – در پی کنار گذاشته شدن علیرضا فغانی از فهرست داوران بین‌المللی ایران، گروهی از ایرانیان خواستار قرار گرفتن او در فهرست داوران بین‌المللی استرالیا شدند.

خبر ورزشی در گزارش در این خصوص نوشت: با تصمیم عجیب کمیته داوران علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران در سال ۲۰۲۳ میلادی خط خورده است! این تصمیم از آنجا عجیب بود که داوران بعد از گذر از سن ۴۵ سالگی باز هم می‌توانند به داوری خود ادامه دهند به شرط آنکه در تست آمادگی جسمانی نمره خوبی بگیرند و در صورتی که علیرضا فغانی در لیست داوران بین‌المللی ایران قرار می‌گرفت می‌توانست در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم حضور داشته باشد.

کمیته داوران به بهانه تغییر محل زندگی علیرضا فغانی و اینکه او در بازی‌های متعددی سوت زده او را از لیست داوران بین‌المللی خط زده است.

در فضای مجازی برخی از ایرانیان با مراجعه به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا از کمیته داوران این فدراسیون درخواست کرده اند نام علیرضا فغانی را در لیست داوران بین‌المللی خود در سال ۲۰۲۳ قرار دهد. البته که اجرای این کار منوط به قوانین خاصی است که اولین آن پذیرش تابعیت دوم از سوی علیرضا فغانی است.

علیرضا فغانی بعد از اتخاذ این تصمیم از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اینطور برداشت کرده‌ام من مانع از پیشرفت دیگر داوران شده‌ام. به این نظر احترام می‌گذارم اما همیشه گفته‌ام اگر قرار است با بودن من در مجموعه به آن مجموعه خیانت شود ترجیح می‌دهم دیگر نباشم.

باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال استرالیا در برابر این درخواست‌ها چه تصمیمی خواهد گرفت و علیرضا فغانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. خیلی‌ها گفته‌اند او با اتخاذ این تصمیم از سوی کمیته داوران دیگر بازی‌های لیگ برتر در ایران را سوت نخواهد زد. او آخرین بار مصاف نساجی – مس کرمان را سوت زد.

منبع: خبر ورزشی


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه