وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » جریمه شدن مقام ارشد پلیس ویکتوریا به دلیل سرعت غیرمجاز

تاریخ انتشار : 1403/01/07 - 1:22

جریمه شدن مقام ارشد پلیس ویکتوریا به دلیل سرعت غیرمجاز

صدای استرالیا - گلن ویر، یک مقام ارشد بخش جاده‌ای پلیس ویکتوریا به دلیل سرعت غیرمجاز جریمه شد.


صدای استرالیا – گلن ویر، یک مقام ارشد بخش جاده‌ای پلیس ویکتوریا به دلیل سرعت غیرمجاز جریمه شد.

ویر که کمیسیونر بخش جاده‌ای پلیس ویکتوریاست روز ۲۹ فوریه با یک ماشین پلیس بدون علامت با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت در منطقه‌ای حرکت می‌کرد که حداکثر سرعت مجاز در آن ۵۰ کیلومتر بود و یک دوربین ثبت سرعت تخلف او را شناسایی کرد.

این مقام بلندپایه پلیس ویکتوریا هفته گذشته جریمه ۳۳۷ دلاری سرعت غیرمجاز خود را دریافت کرد. او همچنین یک امتیاز منفی دریافت خواهد کرد.

وی در بیانیه‌ای گفت: من مسئولیت کامل این خطا را به عهده می‌گیرم و متاسفم که این اشتباه رخ داده است. من تمام دوران حرفه‌ای خود را صرف حمایت از ایمنی جاده‌ها کرده‌ام و این حادثه ثابت می‌کند که هیچ‌کس از اشتباه کردن در جاده مصون نیست.

این تخلف در ساعت ۱۰:۵۵ صبح روز ۲۹ فوریه در خیابان مانینگهام زمانی رخ داد که ویر در حال رانندگی برای رسیدن به یک جلسه بود. او گفت که فکر می‌کرده در منطقه‌ای می‌راند که سرعت مجاز آن ۶۰ کیلومتر در ساعت‌ است.

ویر که سوابق رانندگی خوبی دارد، واجد شرایط دریافت اخطار بود اما به جای آن تصمیم به پرداخت جریمه گرفت.

او بعدازظهر دوشنبه به رادیو ملبورن ABC گفت که رئیسش، کمیسر ارشد شین پاتون، از او ناامید شده است. او گفت: او از من ناامید است و من از خودم ناامید هستم … گفتگوی آسانی نبود.

با این حال، علی‌رغم این حادثه خجالت آور، ویر گفت که نسبت به سایر افرادی که در حال رانندگی با سرعت غیرمجاز هستند، همدردی نمی‌کند.

طبق گزارش کمیسیون حوادث حمل و نقل، در سال ۲۰۲۳، تلفات جاده ای ویکتوریا ۲۹۶ نفر بود که بالاترین تعداد مرگ و میر در ۱۵ سال گذشته است.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه