وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » توصیه اداره مالیات: زمان مناسب تسلیم اظهارنامه همین حالاست

تاریخ انتشار : 1401/04/26 - 5:45

توصیه اداره مالیات: زمان مناسب تسلیم اظهارنامه همین حالاست

صدای استرالیا– با توجه به اینکه اطلاعات کلیدی مرتبط با درآمد به طور پیش فرض در سیستم تسلیم اظهارنامه وارد […]

توصیه اداره مالیات: زمان مناسب تسلیم اظهارنامه همین حالاست

صدای استرالیا– با توجه به اینکه اطلاعات کلیدی مرتبط با درآمد به طور پیش فرض در سیستم تسلیم اظهارنامه وارد شده، اکنون زمان مناسبی برای تکمیل و ارایه اظهارنامه مالیاتی است.

کارفرماها در استرالیا آپلود کردن اطلاعات درآمد را در پلتفرم خدمات آنلاین اداره مالیات، که از طریق myGov قابل دسترسی است، آغاز کرده‌اند.

توصیه می‌شود که مردم تا زمان ورود این اطلاعات به سیستم، که به نام خلاصه پرداخت‌ها نیز شناخته می‌شود و قبلا به آن تاییدیه‌های گروهی (group certificates) گفته می‌شد، صبر کنند تا از صحت و دقت اظهارنامه‌شان مطمئن شوند.

اداره مالیات ماه گذشته به مودیان توصیه کرده بود که تا روز اول جولای صبر کنند تا بازپرداخت مالیات‌شان به تاخیر نیفتد.

تیم لوه، دستیار رییس اداره مالیات گفته بود افرادی که اظهارنامه‌شان را اول جولای تسلیم کند، احتمال اشتباه در اظهارنامه آنها بالا می‌رود و به این ترتیب فرایند بازپرداخت به آنها کند خواهد شد؛ زیرا اداره مالیات احتمالا درخواست اطلاعات تکمیلی خواهد داشت.

اما اکنون با تکمیل اطلاعات درآمدی، شهروندان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا خدمات آنلاین اداره مالیات روی myGov، اظهاریه درآمدشان را مشاهده کنند.

اگر اطلاعات درآمد شما توسط کارفرما، دولت یا سایر نهادهای مرتبط وارد سیستم شده باشد، حساب کاربری علامت tax ready خواهد داشت.

 

منبع: یاهو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه