وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اخبار » تعطیلی یکی از قدیمی‌ترین خرده فروشی‌های تایر در استرالیا

تاریخ انتشار : 1402/11/20 - 2:13

تعطیلی یکی از قدیمی‌ترین خرده فروشی‌های تایر در استرالیا

صدای استرالیا - به نظر می‌رسد بیوریپرز (Beaurepaires) از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین خرده‌فروشان تایر استرالیا، پس از شکست در تلاش برای فروش این تجارت به یک رقیب، تعطیل شود.


صدای استرالیا – به نظر می‌رسد بیوریپرز (Beaurepaires) از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین خرده‌فروشان تایر استرالیا، پس از شکست در تلاش برای فروش این تجارت به یک رقیب، تعطیل شود.

بیوریپرز، یک خرده‌فروش، نصاب و تعمیرکار تایر با ۱۰۰ شعبه در سراسر استرالیا، در سال ۱۹۲۲ – بیش از ۱۰۰ سال پیش – توسط «سر فرانک بوریپر» در ملبورن تأسیس شد. این خرده‌فروشی زنجیره‌ای اکنون متعلق به Goodyear Dunlop Tires Australia است که بخشی از شرکت تایر و لاستیک گودیر در ایالات متحده است.

در سپتامبر سال گذشته، شرکت مادر طرحی را به بازار سهام ایالات متحده اعلام کرد تا سودآوری در استرالیا و نیوزلند را بهبود بخشد. این طرح شامل حرکت به سمت مدل توزیع و خرده‌فروشی شخص ثالث به جای رویکرد مالکیت شرکت است که شرکت توضیح داد حدود ۷۰۰ شغل را کاهش می‌دهد، از ۹ انبار خارج می‌شود و تقریباً ۱۰۰ خرده‌فروشی را می‌فروشد یا خارج می‌کند.

منبعی که خواست نامش فاش نشود، به شبکه خبری نیوز گفت که این شرکت در حال مذاکره برای فروش بیوریپرز به خرده‌فروش تایر رقیب «باب جین کورپوریشن» بوده اما مذاکرات فروش به نتیجه نرسیده است.

این منبع افزود که فروشگاه‌های باقیمانده در زنجیره Beaurepaires تا آوریل امسال بسته خواهند شد، البته ادعایی که Goodyear Dunlop Tires استرالیا آن را رد کرده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه