وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اخبار » امید پس از قرنطینه؛ آگهی‌های استخدام در ویکتوریا و نیوساوت‌ولز افزایش یافت

تاریخ انتشار : 1400/07/21 - 4:11

امید پس از قرنطینه؛ آگهی‌های استخدام در ویکتوریا و نیوساوت‌ولز افزایش یافت

صدای استرالیا- کارفرماها در ویکتوریا و نیوساوت‌ولز، پس از ماه‌ها قرنطینه، برای بازگشایی آماده می‌شوند و به همین دلیل آگهی‌های […]

امید پس از قرنطینه؛ آگهی‌های استخدام در ویکتوریا و نیوساوت‌ولز افزایش یافت

صدای استرالیا- کارفرماها در ویکتوریا و نیوساوت‌ولز، پس از ماه‌ها قرنطینه، برای بازگشایی آماده می‌شوند و به همین دلیل آگهی‌های استخدام در ماه سپتامبر با رشد چشمگیری مواجه شده است.

شرکت تبلیغات آنلاین شغلی SEEK می‌گوید که سفارش آگهی‌های استخدام در ماه سپتامبر ۶ درصد رشد کرده که نخستین افزایش از آوریل به بعد است و در حالی که انتظار می‌رود در این هفته، گزارش ناامیدکننده دیگری درباره بازار کار منتشر شود، این افزایش آگهی‌ها نشانه مثبتی ارزیابی می‌شود.

در ایالت نیوساوت‌ولز شاهد رشد ۲۰٫۶ درصدی آگهی‌های استخدام در ماه سپتامبر بوده‌ایم که در این میان، آگهی‌های صنعت میهمان‌یاری و توریسم، از ماه آگوست به این سو به میزان ۱۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

کندرا بنکس، مدیر Seek گفت: اعلام نقشه راه کووید-۱۹ در نیوساوت‌ولز و ویکنوریا، کسب‌وکارها را ترغیب کرده که مجددا دست به استخدام بزنند و برای دوره تعطیلات تابستانی آماده شوند.

البته به گفته او، کارفرماها همچنان برای استخدام کار دشواری در پیش دارند.

آمارها نشان می‌دهد که تعداد درخواست‌ها به ازای هر آگهی استخدام، در ماه سپتامبر ۸ دهم درصد افت کرده و هنوز نسبت به دوران پیش از کرونا بسیار پایین است. این عدد در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ نسبت به سپتامبر ۲۰۱۹ به میزان ۳۴٫۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بنکس گفت: استرالیایی‌ها در مورد آینده شغلی خود، همچنان محتاطانه برخورد می‌کنند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه