وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » ۲۲ روز مرخصی سالانه را به ۵۷ روز مرخصی تبدیل کنید!

تاریخ انتشار : 1401/10/15 - 4:10

۲۲ روز مرخصی سالانه را به ۵۷ روز مرخصی تبدیل کنید!

صدای استرالیا - با وجود اینکه اغلب کارگران تمام‌وقت حق دارند سالانه ۲۰ روز (چهار هفته) مرخصی بگیرند اما به لطف تعطیلات عمومی و با استفاده از ریاضیات می‌توان این میزان مرخصی را به ۵۷ روز تبدیل کرد.


صدای استرالیا – با وجود اینکه اغلب کارمندان تمام‌وقت حق دارند سالانه ۲۰ روز مرخصی بگیرند اما به لطف تعطیلات عمومی و با استفاده از ریاضیات می‌توان این میزان مرخصی را به ۵۷ روز تبدیل کرد.

کریسمس و سال نو

کار با رزرو مرخصی برای کریسمس ۲۰۲۲ و سال نو ۲۰۲۳ شروع می‌شود. به اکثر مردم در این دوره سه روز تعطیلات عمومی شامل روز کریسمس، روز باکسینگ و روز سال نو تعلق می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که چهارشنبه ۲۸ دسامبر، پنجشنبه ۲۹ دسامبر و جمعه ۳۰ دسامبر را مرخصی بگیرید. این بدان معناست که می‌توانستید از ۲۴ دسامبر تا ۲ ژانویه (۱۰ روز) با استفاده از فقط سه روز از مرخصی سالانه خود، مرخصی داشته باشید.

ژانویه ۲۰۲۳

در ژانویه ۲۰۲۳، می‌توانید از تعطیلات روز استرالیا برای یک استراحت هشت روزه با استفاده از چهار روز مرخصی سالانه استفاده کنید. تاریخ‌های ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۷ ژانویه را مرخصی بگیرید و تعطیلات تابستانی خوبی را از ۲۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ داشته باشید.

آوریل ۲۰۲۳

می‌توانید از جمعه مقدس و دوشنبه عید پاک برای تبدیل تعطیلات چهار روزه عید پاک به یک تعطیلات ۱۰ روزه استفاده کنید. برای استراحت طولانی‌تر، می‌توانید از تعطیلات عمومی روز Anzac استفاده کنید تا آن را به تعطیلاتی ۱۹ روزه تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سه‌شنبه ۱۱ آوریل تا دوشنبه ۲۴ آوریل مرخصی رزرو کنید. این بدان معناست که می‌توانید تنها با استفاده از ۱۱ روز مرخصی سالانه از ۷ آوریل تا ۲۴ آوریل، بیش از نصف ماه مرخصی داشته باشید.

ژوئن ۲۰۲۳

روز تولد ملکه که در روز دوشنبه ۱۲ ژوئن در همه ایالت‌ها به جز کوئینزلند و استرالیای غربی است، به این معنی است که می‌توانید تنها چهار روز مرخصی سالانه را برای تعطیلاتی ۹ روزه رزرو کنید. فقط باید از مرخصی سالانه سه‌‎شنبه ۱۳ ژوئن تا جمعه ۱۶ ژوئن استفاده کنید. سپس می‌توانید تعطیلات بالی را از شنبه ۱۰ ژوئن تا یکشنبه ۱۸ ژوئن با استفاده از کمتر از یک هفته مرخصی رزرو کنید.

کریسمس و سال نو ۲۰۲۳/۲۰۲۴

در این دوره می‌توانید فقط سه روز مرخصی را برای یک استراحت هشت روزه رزرو کنید. برای سفر از شنبه ۲۳ دسامبر تا دوشنبه ۱ ژانویه از مرخصی باقیمانده خود برای چهارشنبه ۲۷ دسامبر تا جمعه ۲۹ دسامبر استفاده کنید. همچنین می‌توانید بقیه هفته را در سال جدید تعطیل کنید تا آن را به یک تعطیلات ۱۶ روزه تبدیل کنید.

منبع: ۹ نیوز

 


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه