وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اخبار » یک گزارش نشان داد: استرالیایی‌ها ثروتمندترین افراد جهان هستند

تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 5:14

یک گزارش نشان داد: استرالیایی‌ها ثروتمندترین افراد جهان هستند

صدای استرالیا - یک گزارش جدید نشان داد که استرالیایی‌ها ثروتمندترین افراد جهان هستند و میانگین ثروت آنها سه برابر میانگین ثروت ​​آمریکایی‌ها است.


صدای استرالیا – یک گزارش جدید نشان داد که استرالیایی‌ها ثروتمندترین افراد جهان هستند و میانه ثروت (median wealth) آنها سه برابر میانگین ثروت ​​آمریکایی‌ها است.

براساس گزارش اخیر بانک سرمایه‌گذاری کردیت سوئیس، آمریکا از نظر میانگین ثروت هر بزرگسال با ۵۷۹ هزار و ۵۰ دلار (معادل ۸۲۶ هزار و ۳۱۰ دلار استرالیا) در رتبه دوم قرار دارد. اگرچه این آمار به دلیل وجود افراد بسیار بسیار ثروتمند به سمت بالا منحرف شده و در واقع میانگین ثروت(average wealth) معیار مناسبی برای این رتبه‌بندی نیست.

با این حال، با توجه به معیار مناسب‌تر میانه ثروت، بانک کردیت سوئیس اعلام کرد که استرالیایی‌ها در صدر این رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند. میانه ثروت هر فرد بزرگ استرالیایی ۲۷۳ هزار و ۹۰۰ دلار آمریکا (معادل ۳۹۰ هزار و ۸۷۰ دلار استرالیا) است که تقریبا سه برابر میانه ثروت ۹۲ هزار و ۲۷۰ دلار آمریکا (معادل ۱۳۳ هزار و ۱۰۰ دلار استرالیا) در آمریکا است.

در این رتبه‌بندی پس از استرالیا، بلژیک و نیوزیلند قرار دارند و آمریکا در رتبه ۱۸ قرار دارد.

در این رتبه‌بندی ثروت به عنوان ارزش دارایی‌های مالی و واقعی یک خانوار از جمله املاک و مستغلات و سوپر (مستمری بازنشستگی)، منهای هرگونه بدهی تعریف شده است.

منبع: news


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه