وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » کلینزمن علاقه مند به سرمربیگری تیم فوتبال استرالیا

تاریخ انتشار : 1396/09/20 - 1:43

کلینزمن علاقه مند به سرمربیگری تیم فوتبال استرالیا

رسانه های استرالیایی نوشتند: یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا در مورد پست خالی سرمربیگری تیم استرالیا پرس و جو کرده است.


صدای استرالیا- رسانه های استرالیایی نوشتند: یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا در مورد پست خالی سرمربیگری تیم استرالیا پرس و جو کرده است.

به گزارش روز یکشنبه تارنمای خبری ساکرنت، آنگه پوستکوگلو چند روز بعد از صعود تیم استرالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ از سمت خود کناره گیری کرد. کلینزمن مهاجم سابق آلمان که در نوامبر ۲۰۱۶ از سرمربیگری آمریکا اخراج شد، علاقه مند پر کردن جای خالی پوستکوگلو است.

براساس گزارش روزنامه استرالیایی آدلاید ادورتایزر، این مربی ۵۳ ساله در تماس با یکی از دوستان نزدیک خود که بازیکن سابق استرالیا است، در مورد لیگ و کیفیت فوتبال استرالیا و رقابت جویی این تیم در جام جهانی پرس و جو کرده است.

تیم استرالیا در جام جهانی با فرانسه، پرو و دانمارک در گروه سی رقابت می کند. در این دوره از رقابت ها، قرعه آسانی نصیب استرالیا شده است، اما شانس کمی برای صعود از مرحله گروهی دارد.

چشم انداز ورزشی استرالیا بسیار شبیه آمریکا است و به همین علت کلینزمن علاقه مند این مسئولیت است. اما گفته می شود دستمزد او حدود نصف مبلغی است که در سرمربیگری آمریکا دریافت می کرد و همین امر می تواند مانعی بر سر راه آمدن او به این تیم باشد.

لوران بلان سرمربی سابق پاری سن ژرمن گزینه دیگر سرمربیگری استرالیا است و کلینزمن باید با او رقابت کند.

منبع: ایرنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , ورزشی
ارسال دیدگاه