وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اجتماعی » کشف ویروس در فاضلاب‌های غرب و جنوب شرقی ملبورن، شهروندان مراقب باشند

تاریخ انتشار : 1400/01/12 - 4:57

کشف ویروس در فاضلاب‌های غرب و جنوب شرقی ملبورن، شهروندان مراقب باشند

صدای استرالیا- از ساکنان و بازدیدکنندگان روزهای اخیر ۱۸ حومه غرب و جنوب شرقی ملبورن، خواسته شده که درباره بروز […]

کشف ویروس در فاضلاب‌های غرب و جنوب شرقی ملبورن، شهروندان مراقب باشند

صدای استرالیا- از ساکنان و بازدیدکنندگان روزهای اخیر ۱۸ حومه غرب و جنوب شرقی ملبورن، خواسته شده که درباره بروز علایم مرتبط با کووید-۱۹ آمادگی و هشیاری کامل داشته باشند.

در حالی که ایالت ویکتوریا در ۳۳ روز گذشته، موردی از ابتلای درون اجتماعی به کووید-۱۹ نداشته است، وزارت بهداشت، عصر چهارشنبه و پس از کشف ویروس در حوضه‌های آبریز غرب ملبورن، هشدارهای تازه‌ای را صادر کرد.

نمونه‌های مثبت، روز دوشنبه ۲۹ مارس در غرب ملبورن یافته و با تست‌های مستقل تایید شد. روز پنج‌شنبه ۲۵ مارس نیز قطعاتی از ویروس کووید-۱۹ نخستین بار در حوضه آبریز جنوب شرقی کشف شده بود.

مقامات بهداشتی از تمامی کسانی که علایم حتی خفیف کووید-۱۹ را دارند، خواسته‌اند که تست بدهند؛ به ویژه کسانی که در مناطق و حومه‌های ۱۸گانه اعلام شده، زندگی می‌کنند یا در تاریخ‌های اعلام شده به این مناطق سفر کرده‌اند:

• Hoppers Crossing, Tarneit, Truganina and Werribee between March 22 and 29
• Beaconsfield, Berwick, Clyde North, Cranbourne East, Cranbourne North, Guys Hill, Hallam, Hampton Park, Harkaway, Narre Warren, Narre Warren North, Narre Warren South, Officer and Upper Beaconsfield between March 21 and 25

وزارت بهداشت اعلام کرده که شناسایی ویروس در فاضلاب ممکن است مربوط به فردی مبتلا به کووید-۱۹ در مراحل اولیه عفونت فعال باشد و یا به این دلیل باشد که فردی پس از طی کردن دوره اولیه عفونی فعال، همچنان ویروس دفع کند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه